wista temasını XP'ye uyarlamam ne kadar doğru.

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

wista temasını XP'ye uyarlamam ne kadar doğru.

Mesaj gönderen editci »

wista temasını XP'ye uyarlamam ne kadar dogru. bana getirecekleri artı veya eksiler varmı?
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Size getirecegi + Hos bir görünüm saglaması
Getirecegi - ise sisteme belki hafif de olsa yük bindirmesi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11962 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

görünüs olarak bazilarini memnun ediyor , sistem kaynaklarinin kullanimini az da olsa arttiracaktir , elbetteki tercih meselesi
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

bu konuda tavsiyem vista temaları degil de, microsoft'un xp için hazırladıgı resmi temalardır. gerçekten çok hos temaları var ve asla sisteme hiç bir yük bindirmezler.
Cevapla