wista temasını XP'ye uyarlamam ne kadar doğru.
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
wista temasını XP'ye uyarlamam ne kadar doğru.
wista temasını XP'ye uyarlamam ne kadar dogru. bana getirecekleri artı veya eksiler varmı?
- daddy_cool
- Megabyte3

- Mesajlar: 1272
- Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
