Merhaba, Bilgisayarı normal kapatamiyorum
- Erdeala
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 04 Nis 2008, 10:45
Merhaba, Bilgisayarı normal kapatamiyorum
Merhaba, Bilgisayarı normal kapatıyorum ama yeniden baslat yapmısım gibi açılıyor. Ve bende kapatmak için önce bilgisayarı kapat diyorum sonra yeniden baslamadan önce fisi çekiyorum bunun zararlı oldugunu söylüyorlar bu sorun nedir ne yapmalıyım?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez

