Net Applications tarafından yapılan bir arastırma Windows isletim sistemini kullanan bilgisayar kullanıcılarının sayısında düsüs oldugunu gösterdi.
Arastırma, internete baglı kullanıcılar arasında yapıldı. Net Applications tarafından yapılan arastırmada, bilgisayar kullanıcılarının hangi isletim sistemini kullandıklarının belirlenmesi amaçlandı. Bu arastırmaya göre Windows, %90'ın altına düsme tehlikesi yasarken, Apple'ın Mac OS X isletim sistemi iki haneli sayılara ulasmak üzere.
Arastırmacı firma Net Applications, bir ay içerisinde yaklasık 160 milyon ziyaretçiden söz konusu verileri elde ederek böyle bir sonuca ulastı. Net dünyasında büyük bir saygınlıgı olan ve arastırmaları dikkate alınan Net Applications'un ortaya koydugu arastırma sonuçlarına göre Mac OS X, isletim sistemi pazarının simdilik %7.94'üne hitap ediyor. simdilik diyoruz, zira Mac OS X'in kullanıcı sayısında aydan aya ciddi bir artıs söz konusu.
Windows'a neler oluyor?
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53914
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19716 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez




