ekranımın altında sağda siyah yıldız işareti var.acil yardım
- geceziyaretcisi
- Bit

- Mesajlar: 9
- Kayıt: 10 Eki 2007, 09:48
ekranımın altında sağda siyah yıldız işareti var.acil yardım
degerli arkadaslarım ekranın sag altında orijinal office yazılım edinin siyah yıldız isareti çıkyor.bir türlü çözemedim isareti kaldıramadım lütfen yardımlarınızı bekliyorum.saygılarımla..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez

