ekranımın altında sağda siyah yıldız işareti var.acil yardım

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
geceziyaretcisi
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 10 Eki 2007, 09:48

ekranımın altında sağda siyah yıldız işareti var.acil yardım

Mesaj gönderen geceziyaretcisi »

degerli arkadaslarım ekranın sag altında orijinal office yazılım edinin siyah yıldız isareti çıkyor.bir türlü çözemedim isareti kaldıramadım lütfen yardımlarınızı bekliyorum.saygılarımla..
Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen nuri baba »

sevgili turgay valla ben xpdede vistada open office kullanıyorum kaldır microsoftu kur openi kalkacaktır o yıldız
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen nuri baba »

usta tesekkürler kardesimin sorunu halloldu sayende
Cevapla