xpspeedsiz kisayolari yoketmek istiyorum
- tasiyici
- Megabyte3

- Mesajlar: 1452
- Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 27 kez
- Teşekkür edildi: 13 kez
xpspeedsiz kisayolari yoketmek istiyorum
velociraptor ustad simgeleri geri getirmek için degil xp speed yüklemeden simgelerin üstündeki kısa yol gözükmesin bide xp speedi yükledigimiz zaman bilgisayarım içinde paylasılan belgeler ve belgelerim gözükmüyor onun reg dosyası ile düzeltmek mümkünmü acaba
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
xpspeed siz bunu manuel yapmaniz gerekecek :
[HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile]
"IsShortcut" anahtarinin degerini (IsShortcut e ait degeri) silin (ayrica:
[HKEY_CLASSES_ROOT\piffile]
"IsShortcut" ayni sekilde degerini silin
Paylasilan klasörlerle iligili xpspeed in bir ayar yaptigini hatilamiyorum fakat geri getirmek icin:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\DelegateFolders\
e yandaki degeri ilave edin: {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee}
[HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile]
"IsShortcut" anahtarinin degerini (IsShortcut e ait degeri) silin (ayrica:
[HKEY_CLASSES_ROOT\piffile]
"IsShortcut" ayni sekilde degerini silin
Paylasilan klasörlerle iligili xpspeed in bir ayar yaptigini hatilamiyorum fakat geri getirmek icin:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\DelegateFolders\
e yandaki degeri ilave edin: {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee}
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
- mayhemious
- Kilobyte4

- Mesajlar: 648
- Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
neyse ugrasmayin asagidakini indirip cift tiklayip calistirin olsun bitsin (sonrasinda Pc nizi yeniden baslatin:
https://www.sordum.net/download/shared.reg
fakat shared folders leri de geri getimek istiyor arkadas (xpspeed te kaldirdigimizi hic hatirlamiyorum oysaki)
https://www.sordum.net/download/shared.reg
fakat shared folders leri de geri getimek istiyor arkadas (xpspeed te kaldirdigimizi hic hatirlamiyorum oysaki)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11962 kez

