Kasa çalışmaya başladığında bir süre sonra monitör kapanıyor
-
ozygt
- Bit

- Mesajlar: 9
- Kayıt: 23 Oca 2007, 22:54
Kasa çalışmaya başladığında bir süre sonra monitör kapanıyor
Kasa çalıstıktan bir süre sonra monitördeki yesil ısık sarı ya dönüyor ve hiç görüntü gelmiyor.Bİlgisayar laboratuarında sık sık basımıza geliyor.İslemciyi sokuyorum,dinlendiriyorum,ram leri takıp çıkarıyorum,bios pilini sokup kasanın güçünü kesiyorum.Ama yine görüntü gelmiyor bilgisayarcıyı çagırdıgımızda anakart gitmis deyip yenisini takıyor hemen.Ama ana kartın üstün de yandıgını dair ve baska bir sey yok her yerini kontrol ediyorum.Bunun sebebi ne olabilir.Gigabye anakart p4i8g modeli galiba.İnternette de arastırdım ama sonuç yok sizin bir fikriniz var mı????
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- Lord_Sidious
- Byte1

- Mesajlar: 33
- Kayıt: 07 Nis 2006, 22:33


