Bir arkadasıma laptop önericegim
2nci el tavsiye etmiyorum çünkü üzerine yapacagınız masrafla yenisini alırsınız
Benim aklımdan geçen ASUS laptoplar
peki sizin öneriniz nedir?Donanım ve isletim sistemi kurulunca hangisinle program kurulumu rahat olucak ve performans yuksek olucak
marka konusunda fiyat konusunda ve magaza konusunda bana destek olur musunuz?
Tesekkürler
Sizce maliyeti düşük ve kaliteli bir laptop nasıl olmalı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Marka konusu sans isidir , ayni marka ayni modeli alan 1 kisi küfredip durur digeri yillarca sorunsuzca calisir , sanirim bunun sebebi , neredeyse bedavaya ve cocuk yastakilerin bir esir kampindaymiscasina uzakdoguda calistirilmalari (parca üretiminden pc toplamasina kadar , bu konuda gecen yillarda skandallar ortaya cikmisti)
gelelim performans olayina ben laptopumu ilk aldigimda , laptop neredeyse yalvariyordu (dilinden anlamak gerek tabii ki ) su vista yükünü sirtimdan kaldir diye , fakat sürücüleri yoktu bir 6 ay kadar bekletti ama su an xp li sistem vstadan abartisiz 100 kat stabil ve hizli , Türkiye icin ne yazikki bir magaza öneremem ama almanyada olsaydiniz marka da magaza da hazirdi,
marka SAMSUNG , , alinacagi yer saturn , laptop fiyati da 700 Eu civari , bir aradasim yine bana danisarak aldi , ve memnunluk kelimesi ondaki mutlulugu ifade etmeye yetmiyor , hatta laptopu okadar begenmistimki , dedim benim asusu vereyim üstüne 100 Eu vereyim (ki bende alali 4 ay falan olmustu ) , umarim diger arkadaslar fiyat ve magaza konusunda yardimci olacaklardir
gelelim performans olayina ben laptopumu ilk aldigimda , laptop neredeyse yalvariyordu (dilinden anlamak gerek tabii ki ) su vista yükünü sirtimdan kaldir diye , fakat sürücüleri yoktu bir 6 ay kadar bekletti ama su an xp li sistem vstadan abartisiz 100 kat stabil ve hizli , Türkiye icin ne yazikki bir magaza öneremem ama almanyada olsaydiniz marka da magaza da hazirdi,
marka SAMSUNG , , alinacagi yer saturn , laptop fiyati da 700 Eu civari , bir aradasim yine bana danisarak aldi , ve memnunluk kelimesi ondaki mutlulugu ifade etmeye yetmiyor , hatta laptopu okadar begenmistimki , dedim benim asusu vereyim üstüne 100 Eu vereyim (ki bende alali 4 ay falan olmustu ) , umarim diger arkadaslar fiyat ve magaza konusunda yardimci olacaklardir
En son velociraptor tarafından 23 Mar 2008, 07:48 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
önemli olan marka degildir..özellikle laptoplarda...eger önemli olan sizin için performans ise elran kartı düsük olanı almanız sizin açınızdan daha iyidir...ayrıca laptoplarda önemli olan kaç ghz islemci oldugu degil bu islemciyi ne kadar kullanabildiginizdir...pentium d islemciler bunu fazlasıyla görecektir...illada marka derseniz hem ucuz hem performans isterseniz hp nx6110 kesinlikle istediklerinizin karsılıgını verecektir..benim kullandıgım bilgisayar bu bilgisayar...ve ben bu bilgisayarı 6 aya yakın aradım...
saygılarımla
saygılarımla
- south
- Kilobyte2

- Mesajlar: 346
- Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
- Teşekkür etti: 102 kez
- Teşekkür edildi: 132 kez
Bugünlerde laptop satın alırken dikkat edilmesi gereken bir diger hususta xp ye çevrilme konusu bazı laptopları çevirmek gercekten cok zor olabiliyor.Marka kötülemek için söylemiyorum ama biz bir hp dv6000 serisini xpye cevirmek ve adam etmek için aralıksız 7 saat ugrastık.Vista çıkalı xpye dönüste driver konusu çok büyük bir problem oldu.Aldıktan sonra saçınızı basınızı yolmamak için buna da dikat etmenizi öneririrm diger unusrları zaten arkadaslar açıklamıs.Ayrıca bugun param olsa hemen ibm thinkpad alırım :)
- south
- Kilobyte2

- Mesajlar: 346
- Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
- Teşekkür etti: 102 kez
- Teşekkür edildi: 132 kez
Freedos olanların çogunda xp driver cdsi verilir.Problem yasamazsınız.simdi benim anladıgım kadarıyla söyle bir pazarlama stratejisi var vistada lisans kopya olayı biraz daha zorlastırılmıs(mı acaba?) bu yüzden microsoft laptop üreticilerine inatla vista sattırıyor.İnsanlar xp'ye dönmesin diyede sürücü konusunda problem çıkarıyor.(hp mühendislerini de kutluyorum burdan)Tabiiki bazı markalar farklı stratejiler uyguluyorlar mesela Lenovo kullanıcıların vistada sikayetçi olması üzerine istenildigi taktirde xp kurulu olarak makineyi verebiliyor size.Laptoplarda vista olayı bir tahakkümdür.Her vista ile gelen laptopa vista düzgün çalıssa bile gıcıklıgına xp kurmak gerekir :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Benim görüsüme göre: Vista laptoplara uygun bir isletim sistemi degil , desktoplarda belki cok farkedilmeyebiliyor fakat kesinlikle makineyi yoran bir sistem (hemde gereksiz yere) , ve microsoftun bu donanim sattirma stratejisi bir yerde tikanacaktir , vistanin tamamen istek üzerine zoraki cikarttirildigini ve donanim üreticilerinin microsofta büyük paralar ödediklerini düsünüyorum , cünkü gercekten gelismesi icin yillar gerekiyor , microsoftta bir sonraki isletim sistemini gelistirmeye baslayarak , eski ME de uyguladiginin aynini yapiyor : yani ara bir sistemle feedbackleri toplayip sonrasinda asil sistemi cikarmak (unutmayiniz ki Xp de bu sekilde olusturulmustu)


