Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 28 Şub 2008, 23:15
selam arkadaslar sistemime vista kurdum visata sorunsuz çalısıyor ama ilk olarak ses kartını görmedi 2 - 3 kere makinaya restart attım sonra kendi otomatik gördü cd istedi bende yükledim sorunsuz yükledi sonra pc restart attı kendine ve sonra pc açılıyor ve windos kapatıldı diyor yanlızca güvenli modda çalıstıra bildim normal moda geçeyim dedim aynı hata aldım ne yapmam lazım acaba
pc ses kartı da bu
Ses Bagdastırıcı Realtek ALC655 @ SiS 7012 Audio Device
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 01 Mar 2008, 13:46
kimse neden cevap yazmıyor acaba biriniz bir öneri yapın bari ne yapabilirim diye
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53892 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 01 Mar 2008, 14:47
Sizde Xp vardi ve Vistaya gectiniz sonrasinda , vista driverlarini Hardware üreticilerinin sitesinden indirdiniz , kurdunuz ve üstteki problemler basladi dogru mu anlamisim=?
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 01 Mar 2008, 17:49
vista driverlerini hangi siteden indirecem onu yapmadım nasıl yapabilirim
drog_1
Megabyte3
Mesajlar: 1329 Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Mesaj
gönderen drog_1 » 01 Mar 2008, 17:51
tasiyici yazdı: vista driverlerini hangi siteden indirecem onu yapmadım nasıl yapabilirim
her driveri üretici firmaların sitelerinden
ve vista uyumlu isareti tasıyan linkten indireceksiniz.
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 01 Mar 2008, 17:56
benimki realtek acl655 sitesinde xp için var ama vista için yok tesekkürler
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53892 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 01 Mar 2008, 17:58
Asagidakilerden birini deneyin derim:
Download:
Kod: Tümünü seç
ftp://202.65.194.212/pc/audio/Vista_R187a.zip
ftp://209.216.61.149/pc/audio/Vista_R187a.zip
ftp://61.56.69.18/pc/audio/Vista_R187a.zip
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 01 Mar 2008, 18:01
emeginize saglık indirmeye basladım vistayı tekarar kurucam olunca size haber veririm iyi aksamlar
drog_1
Megabyte3
Mesajlar: 1329 Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Mesaj
gönderen drog_1 » 01 Mar 2008, 18:02
yanıltmak istemem
ama kotalı kullanıcı degilsen sunu dene:
Kod: Tümünü seç
ftp://152.104.238.19/pc/audio/WDM_A401.zip
17.7 mb
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 01 Mar 2008, 18:03
sagol internet sınırsız drog_1 abi
drog_1
Megabyte3
Mesajlar: 1329 Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Mesaj
gönderen drog_1 » 01 Mar 2008, 18:07
tasiyici yazdı: sagol internet sınırsız drog_1 abi
:D ben uyarımı yapayım da...
diger yandan onboard ses kartı ise (sanırım öyle) önce aygıt yöneticisinden aygıtı (sarı isaretli olanı) kaldır
kurulumu yap ve restart et
tasiyici
Megabyte3
Mesajlar: 1452 Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez
Mesaj
gönderen tasiyici » 02 Mar 2008, 16:50
bu ses kartları sitesi yogunmu acaba çok yavas iniyor drog1 abi interneti nasıl hızlandıra bilirim 3 saatte iniyor