25000 Driver içeren driver cd'si

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
silvershadow
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 14 Tem 2006, 02:16

25000 Driver içeren driver cd'si

Mesaj gönderen silvershadow »

Resim

This CD, (Iso format about 600 mb) contains software drivers for over 25,000 hardware components from brands such as Dell, HP, Compaq, IBM, Sony, Toshiba, Panasonic, as well as hardware component manufacturers Intel, 3Com, VIA, nVidia, ATI, SoundMax, and many more

Toplam 7 Parttan olusuyor... Partlar birlesince nero image dosyası olusucaktır. Onu direk cdye yazdırın...

Kod: Tümünü seç

File: Image_driver_silvershadow.part01.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1341777/Image_driver_silvershadow.part01.rar.html

File: Image_driver_silvershadow.part02.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1349208/Image_driver_silvershadow.part02.rar.html

File: Image_driver_silvershadow.part03.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1355911/Image_driver_silvershadow.part03.rar.html

File: Image_driver_silvershadow.part04.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1363622/Image_driver_silvershadow.part04.rar.html

File: Image_driver_silvershadow.part05.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1368978/Image_driver_silvershadow.part05.rar

File: Image_driver_silvershadow.part06.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1380054/Image_driver_silvershadow.part06.rar.html

File: Image_driver_silvershadow.part07.rar
DownloadLink: http://rapidshare.com/files/1392538/Image_driver_silvershadow.part07.rar

pass:www.fiestaxp.net


edit : DeepDark
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53914
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19716 kez
Teşekkür edildi: 11962 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

paylasim icin tesekürler silvershadow
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Mesaj gönderen mavigece »

aslında mükemmel bir arşiv ama sağolsun bu güzel türkiyemizin türk telekom şirketi :
YÜKSEK KOTALI hızı hiç düşmeyen
sağlam bir adsl bağlantısı sunuyor.

bu yüzden indiremiyorum. ttnete çook teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

Mesaj gönderen Squirrel »

tesekkürler eline saglık

ilgili bölüme tasınmıstır :)
Kullanıcı avatarı
south
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 346
Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
Teşekkür etti: 102 kez
Teşekkür edildi: 132 kez

Mesaj gönderen south »

tesekkürler
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Re: 25000 Driver içeren driver cd'si

Mesaj gönderen tasiyici »

paylaşım için sağolun teşekkürler
Cevapla