Server için bulduğum özellikler uygun mu

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Server için bulduğum özellikler uygun mu

Mesaj gönderen loveme »

HP 470064-195 ML110G4 X3040 512MB 1X160GB NHP-SAT detaylı özellikleri


3 bilgisayarım var etasql ve diger programlarda datalarımda sorun çıkmasın diye server kurucam asagıdaki sistem yeterli mi??


Özellikler
İslemci: Dual-Core Intel® Xeon® 3040 Processor (1.86 GHz, 1033 FSB) 2 MB (1x2)önbellek


İsletim Sistemi: MS Win 2000 Svr, MS Win 2003 Svr, MS Win SBS 2003, Novell Netware 6.5, Linux


Yonga Seti


Bellek: 512 MB PC2-5300 ECC DDR2-667 MHz / Maks. 8 GB


Toplam PCI slot: 4


PCI slot tipi: 2 x PCI Express 4x, 2 x 32 bit PCI-X


SCSI / RAID: HP Embedded 4 Port SATA Controller with embedded RAID


LAN: Broadcom 5721 PCI-Express Gigabit NIC (embedded) 10/100/1000 WOL (Wake on LAN)


HDD sürücü: 160 GB Serial ATA / Maks. 910GB (1 x 160GB + 3 x 250GB) SATA


Disket sürücü


Güç kaynagı


Boyutlar: 4U Tower












Tesekkürler
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

bak burada onemli olan etasql in kaldiracagi sistemdir ki etasql kolay arayuzlu bir programdir. bu akdar ayrintili bir makinaya ihtiyaciniz oldugunu sanmiyorum. ama tabiki sizin fikirleriniz daha dusuk makine ilee de sorunlarinizin icinden cikabilirsiniz
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

@loveme: Tesekkürler yazinizi neden okadar bosluktan sonra yazdigginizi merak ediyorum dogrusu , benim Pc nin ekranina sigmiyor , ayrica yazilarinizi bukadar aralikli yazmanizin özel bir sebebi varmidir=?
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Mesaj gönderen loveme »

yazım tarzım bu benim 19 inç monitör kullanıyorum yazılarımı biraz daha sıklastırıp yazarım ama konunun açık anlasılması için aralıklı yazıyorum çünkü birbirine baglı oldugundan biraz zor anlasılıyor ara veriyorum.Server için yorumunuz nedir?Ben etasql de datalarımı güvende tutmak için düsündüm saglılık bir sistem ve yedekleme için ama maliyeti yüksek tabi sizin öneriniz var mı?Sizce riskli mi etasql de serversız çalısmam

Tesekkürler
Cevapla