HP 470064-195 ML110G4 X3040 512MB 1X160GB NHP-SAT detaylı özellikleri
3 bilgisayarım var etasql ve diger programlarda datalarımda sorun çıkmasın diye server kurucam asagıdaki sistem yeterli mi??
Özellikler
İslemci: Dual-Core Intel® Xeon® 3040 Processor (1.86 GHz, 1033 FSB) 2 MB (1x2)önbellek
İsletim Sistemi: MS Win 2000 Svr, MS Win 2003 Svr, MS Win SBS 2003, Novell Netware 6.5, Linux
Yonga Seti
Bellek: 512 MB PC2-5300 ECC DDR2-667 MHz / Maks. 8 GB
Toplam PCI slot: 4
PCI slot tipi: 2 x PCI Express 4x, 2 x 32 bit PCI-X
SCSI / RAID: HP Embedded 4 Port SATA Controller with embedded RAID
LAN: Broadcom 5721 PCI-Express Gigabit NIC (embedded) 10/100/1000 WOL (Wake on LAN)
HDD sürücü: 160 GB Serial ATA / Maks. 910GB (1 x 160GB + 3 x 250GB) SATA
Disket sürücü
Güç kaynagı
Boyutlar: 4U Tower
Tesekkürler
Server için bulduğum özellikler uygun mu
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
yazım tarzım bu benim 19 inç monitör kullanıyorum yazılarımı biraz daha sıklastırıp yazarım ama konunun açık anlasılması için aralıklı yazıyorum çünkü birbirine baglı oldugundan biraz zor anlasılıyor ara veriyorum.Server için yorumunuz nedir?Ben etasql de datalarımı güvende tutmak için düsündüm saglılık bir sistem ve yedekleme için ama maliyeti yüksek tabi sizin öneriniz var mı?Sizce riskli mi etasql de serversız çalısmam
Tesekkürler
Tesekkürler
