Kendiliğinden kapanma
-
goday
- Byte1

- Mesajlar: 36
- Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12
Kendiliğinden kapanma
Window'sum 1 haftadır kemdinden restart yapıp duruyor. Antivirüs ve antispyware ile tarattım sorun yok.Tune up utilities ile tarattım sorun yok. Nereden kaynaklandıgını nasıl bulabilirim?
- jackPot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 19 May 2006, 00:02
