Snow Deskop İle Masa Üstüne Kar Yağdırın...[Önizlemeli]

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
RealKisss
Bit
Bit
Mesajlar: 10
Kayıt: 22 Ara 2007, 15:40

Snow Deskop İle Masa Üstüne Kar Yağdırın...[Önizlemeli]

Mesaj gönderen RealKisss »

Yilbasi Hazirligi İçinin İdeal Mutlaka Deneyin..!

http://uploaded.to/?id=znm96x

Önizlemeli Resim:
Resim

Umarim Begenirsiniz...Yorumlarinizi Bekliyorum
En son RealKisss tarafından 29 Ara 2007, 14:56 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

Mesaj gönderen Squirrel »

söyle bir önizleme resmide koysan tam olacakti


gerçini konu verilmisti ;)
Kullanıcı avatarı
RealKisss
Bit
Bit
Mesajlar: 10
Kayıt: 22 Ara 2007, 15:40

Mesaj gönderen RealKisss »

Buyrun Size Önizlemede Koydum..Ama Resme Bakipta Yanilmayin.. Kesinlikle Deneyin Mükemmel Bir Prg
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

Mesaj gönderen Squirrel »

RealKiss yazdı:Buyrun Size Önizlemede Koydum..Ama Resme Bakipta Yanilmayin.. Kesinlikle Deneyin Mükemmel Bir Prg
biliyorum nasil birsey oldugunu zaten elinize saglik :)
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

Güzel Eline Saglık
Cevapla