MS: Yeni tarayıcının ismi IE 8..

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
y@semin
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 325
Kayıt: 23 Ağu 2007, 00:37

MS: Yeni tarayıcının ismi IE 8..

Mesaj gönderen y@semin »

Microsoft bir sonraki nesil web tarayıcısının ismini IE 8 yapmaya karar verdi...

Microsoft'un bir sonraki web tarayıcısının ismi "Internet Explorer 8" (IE 8) olacak. Haberi IE takımının sefi Dean Hachamovitch IEBlog da paylastı.

sef ayrıca alternatif isim önerilerinden de bahsetti: mesela IE7+1, IE VIII, IE Eight!, iIE, IE for Web 2.0 (Service Pack 2) veya IE Desktop Online Web Browser Live Professional Ultimate Edition for the Internet.



Alıntıdır..
lejyon
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 07 Ara 2007, 17:00

Mesaj gönderen lejyon »

haberde verilicek bir yan göremiyorum
ie 7 den sonraki tarayıcının isminin ie8 olacagını
2 yasında çocukta biliyor hahaha :D
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

haber için tesekkürlerde zaten 4-5-6-7 olarak devam eden serinin yenisinin 8 olması ne kadar tartısılır onu bilemem :D
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön