Türk Telekom'dan ISS'lere yeni bir kampanya

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

Türk Telekom'dan ISS'lere yeni bir kampanya

Mesaj gönderen Squirrel »

Türk Telekom'dan ISS'lere yeni bir kampanya
Resim
Türk Telekom internet servis saglayıcılarına (ISS) yönelik yeni bir kampanya baslatıyor.

Türk Telekom'dan ISS'lere yeni bir kampanya
Türkiye'de internet kullanımını kolaylastırmak ve yaygınlastırmak için çalısmalarını sürdüren Türk Telekom, ADSL'de yeni bir kampanya baslatıyor. Türk Telekom, toptan satıs tarifelerinde Internet Servis Saglayıcılara(ISS) sunacagı yeni avantajlarla, bu indirimlerin ISS'ler tarafından son kullanıcılara yansıtılmasının yolunu açacak.

Türk Telekom'un yeni kampanyası 1 Aralık 2007 tarihinde baslıyor ve 31 Aralık 2007 tarihinde sona eriyor. Kampanyada bir indirim, bir de limit artımı bulunuyor.

Buna göre Türk Telekom, ISS'lerden 1 Aralık 2007 tarihi itibarı ile kampanya bitimine kadar olan sürede abone basına 29 YTL'lik baglantı ücretini almayacak.

Türk Telekom ayrıca kampanyada, mevcut durumda limitli baglantıya sahip tüm aboneler için de 2 GB ekstra limit imkânı saglıyor. Bu durumda hiçbir ücret talep edilmeden, 4 GB internet kullananların limiti 6GB'ye, 6 GB limiti olanların limiti ise 8 GB'ye yükselecek. Bu uygulama ile internette kullanımı artan ses ve video içeriginin limit sıkıntısı yasamadan rahat bir sekilde kullanımına destek saglanmıs olacak.

Türk Telekom bu ve benzeri kampanyalarla Türkiye'de 2007 yılında 4,3 milyonu asan genisbant internet kullanıcı sayısını artırmayı ve tüm Internet Servis Saglayıcıları'nın yeni ADSL müsterisi kazanmasını ve böylece toplam pazarın büyümesini tesvik etmeyi hedefliyor.

Türk Telekom'un toptan tarifelerde yaptıgı bu indirimlerle, ISS'ler de kendilerine Türk Telekom tarafından saglanan imkanları temel alarak ve kendi imkanlarını kullanarak müsterileri için geçmiste oldugu gibi cazip kampanyalar yapabilecekler.
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Acaba bu Extra 2 GB limit olayı yeni abone olanlar için mi geçerli; yoksa 4 GB kotalı kullanıcıların hepsi için mi geçerli?
Kullanıcı avatarı
yasarcik
Byte2
Byte2
Mesajlar: 99
Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11

6 Gb

Mesaj gönderen yasarcik »

Ayrıca 6 Gb'a çıkarma islemi kampanya süresinden (Aralık ayı) sonra ne olacak tekrar 4Gb mi yoksa 6 da kalacak mı? Nasıl bir kampanyadır bu, her tarafı soru isareti dolu...
Kullanıcı avatarı
yek-avaz
Bit
Bit
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Kas 2007, 21:06

Mesaj gönderen yek-avaz »

Allah cezanısı versin türktelekom
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön