exe dosyasının üzerine sag tıklayıp özellikleri seçin
uyumluluk(en sonda) sekmesine geçin
"bu programı asagıdaki uyumluluk modunda çalıstır" tıkını koyun
95 ya da 98 i seçerek uygulayın
sanırım çözülecektir...
directX uyumsuzlugu nedeniyle veriyor bu hatayı bildigim kadarıyla.
hocam saol. ama ben yine buldum cözümü :) hata DirectDraw hatasiymis. cözümde söyle :)
Baslat Çalıstır a dxdiag yazip tamam dedikten sonra çıkan pencerede (Ekran) ı seçin,
(DirectDraw hızlandırması: Etkin) olsun,
sonra DirectDraw sınaması yapin.