oyun acarken ekran karti hatasi

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

oyun acarken ekran karti hatasi

Mesaj gönderen jackPot »

Resim

yukardaki hata söyle cikiyo. age of empires 2 yi acmaya calisiyorum, bu hata cikio.. nedir acaba?? nasi hallederim??
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

exe dosyasının üzerine sag tıklayıp özellikleri seçin
uyumluluk(en sonda) sekmesine geçin
"bu programı asagıdaki uyumluluk modunda çalıstır" tıkını koyun
95 ya da 98 i seçerek uygulayın
sanırım çözülecektir...

directX uyumsuzlugu nedeniyle veriyor bu hatayı bildigim kadarıyla.
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

hocam saol. ama ben yine buldum cözümü :) hata DirectDraw hatasiymis. cözümde söyle :)

Baslat Çalıstır a dxdiag yazip tamam dedikten sonra çıkan pencerede (Ekran) ı seçin,
(DirectDraw hızlandırması: Etkin) olsun,
sonra DirectDraw sınaması yapin.
Cevapla