Arkadaslar bana fikir olmasi acisindan bu anketi yaptim.
Fakat kullandiginiz sistemi sormuyorum.Begendiginiz,tercih ettiginiz ve kullanmak istediginiz sistemi lütfen tercih edin.
iLGiLERiNiZE COK TESEKKÜR EDERiM SiMDiDEN.
SAYGILARIMLA...
Hangi Sistemi Tercih Ediyorsunuz? (lütfen tıklayın)
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
yıllalrdır forumlarda tartısılan seyi sormusssun
mac aslen tr de gazeteciler tarafından tercih edilir çizim yapanlar hızlı ve saglam bir sistem isteyenler az hatalı bir sistem isteyenler ile gösteris ve marka budalası kisilikler de mac os kullanırlar apple marka monitorler laptoplar pc lerde cabası
mac os delinmez denilen vista ve xp ye göre daha güvenli bir isletim sistemidir çekirdek yapısı farklıdır(ayrıntıya gerek yok)
ama gelgelelim hacker abilerimz de deldi mac i
xp ise 2000 in üzerine kurulmus hızlı stabil ve güvenli sayılabilecek bir sistemdir
yamalar güncellemeler ile hataların giderildigi
her programın donanımın vs vs vs desteklendigi bir isleitm sistemidir.....
devlet daireleri hastahaneler askeriyeler vs vs vs çogunluk fakülteler okullar genel evler xp kullanırlar
vistada yavas yavas kullanılmaya baslandı ki vista iççin birsey yazmayacagım vista baslıgı altında herseyi bulabilirsin
bunu yanında linux tercih edenler açık kaynak kodlu olmasını fırsat bilirler hacker ların çok isine yarayan bir sistemdir
Ancak suan tüm dünyada en çok microosft yazılımları kullanılıyor kardes xp açık ara önde mac rakip gibi olsada rakibi olamaz çünkü ticari boyutları ev kullanıcılarına pek hitap etmiyor
gerek dil gereksinimleri gerek donanım gerek nette yada piyasada korsan bulunabilirlik
ama bill amcanın marifetleri öyle degil onun marifetlerini heryerde bulaiblirsiniz
mac aslen tr de gazeteciler tarafından tercih edilir çizim yapanlar hızlı ve saglam bir sistem isteyenler az hatalı bir sistem isteyenler ile gösteris ve marka budalası kisilikler de mac os kullanırlar apple marka monitorler laptoplar pc lerde cabası
mac os delinmez denilen vista ve xp ye göre daha güvenli bir isletim sistemidir çekirdek yapısı farklıdır(ayrıntıya gerek yok)
ama gelgelelim hacker abilerimz de deldi mac i
xp ise 2000 in üzerine kurulmus hızlı stabil ve güvenli sayılabilecek bir sistemdir
yamalar güncellemeler ile hataların giderildigi
her programın donanımın vs vs vs desteklendigi bir isleitm sistemidir.....
devlet daireleri hastahaneler askeriyeler vs vs vs çogunluk fakülteler okullar genel evler xp kullanırlar
vistada yavas yavas kullanılmaya baslandı ki vista iççin birsey yazmayacagım vista baslıgı altında herseyi bulabilirsin
bunu yanında linux tercih edenler açık kaynak kodlu olmasını fırsat bilirler hacker ların çok isine yarayan bir sistemdir
Ancak suan tüm dünyada en çok microosft yazılımları kullanılıyor kardes xp açık ara önde mac rakip gibi olsada rakibi olamaz çünkü ticari boyutları ev kullanıcılarına pek hitap etmiyor
gerek dil gereksinimleri gerek donanım gerek nette yada piyasada korsan bulunabilirlik
ama bill amcanın marifetleri öyle degil onun marifetlerini heryerde bulaiblirsiniz




