Hangi Sistemi Tercih Ediyorsunuz? (lütfen tıklayın)

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla

Sizce Hangi Sistem Daha güzel ve kullanisli?

Mac OS X
2
11%
Windows
16
89%
 
Toplam oy: 18

Kullanıcı avatarı
Arman
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 07 Nis 2006, 01:35
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Hangi Sistemi Tercih Ediyorsunuz? (lütfen tıklayın)

Mesaj gönderen Arman »

Arkadaslar bana fikir olmasi acisindan bu anketi yaptim.
Fakat kullandiginiz sistemi sormuyorum.Begendiginiz,tercih ettiginiz ve kullanmak istediginiz sistemi lütfen tercih edin.

iLGiLERiNiZE COK TESEKKÜR EDERiM SiMDiDEN.




SAYGILARIMLA...
En son Arman tarafından 24 Kas 2007, 23:33 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen root »

önceden xp mi vardi ?? Tabiki Xp den vaz geçmem ama Mac tanda nefret etmem zaten xp den 1000000x kere güvvenli . :D
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

vista xp zevklerim arasında suan aslında ikisinide beraber götürüyorum eyehheh ama sevdigim tabiki xp
Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

Windows 4 EveR bence :)
Kullanıcı avatarı
r@mço
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 30 Tem 2007, 14:58

Mesaj gönderen r@mço »

En iyisi xp bence
Kullanıcı avatarı
Arman
Byte3
Byte3
Mesajlar: 103
Kayıt: 07 Nis 2006, 01:35
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 3 kez

Mesaj gönderen Arman »

Arkadaslar ilginiz icin Tekrar cok tesekkür ederim.
Ama biraz daha bilgi verirseniz cok minnattar olurum.Yani XP tercih edenler neden XP?
Mac tercih edenler neden Mac?
Mac'ta olupta XP'de olmayanlar
XP'de olupta Mac'ta olmayanlar gibi.




SAYGILARIMLA....
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

yıllalrdır forumlarda tartısılan seyi sormusssun

mac aslen tr de gazeteciler tarafından tercih edilir çizim yapanlar hızlı ve saglam bir sistem isteyenler az hatalı bir sistem isteyenler ile gösteris ve marka budalası kisilikler de mac os kullanırlar apple marka monitorler laptoplar pc lerde cabası

mac os delinmez denilen vista ve xp ye göre daha güvenli bir isletim sistemidir çekirdek yapısı farklıdır(ayrıntıya gerek yok)

ama gelgelelim hacker abilerimz de deldi mac i

xp ise 2000 in üzerine kurulmus hızlı stabil ve güvenli sayılabilecek bir sistemdir

yamalar güncellemeler ile hataların giderildigi

her programın donanımın vs vs vs desteklendigi bir isleitm sistemidir.....

devlet daireleri hastahaneler askeriyeler vs vs vs çogunluk fakülteler okullar genel evler xp kullanırlar

vistada yavas yavas kullanılmaya baslandı ki vista iççin birsey yazmayacagım vista baslıgı altında herseyi bulabilirsin

bunu yanında linux tercih edenler açık kaynak kodlu olmasını fırsat bilirler hacker ların çok isine yarayan bir sistemdir

Ancak suan tüm dünyada en çok microosft yazılımları kullanılıyor kardes xp açık ara önde mac rakip gibi olsada rakibi olamaz çünkü ticari boyutları ev kullanıcılarına pek hitap etmiyor

gerek dil gereksinimleri gerek donanım gerek nette yada piyasada korsan bulunabilirlik

ama bill amcanın marifetleri öyle degil onun marifetlerini heryerde bulaiblirsiniz
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön