1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 02:39
gönderen velociraptor
Sisteminize bulaşan zararlı yazılımlar hem gizlidir hemde bulunamamaları için klasör seçenekleri sekmesini hemde klasör seçeneklerindeki gizli dosya göster / gösterme özelliklerini devre dışı bırakırlar yada değişen internet explorer açılış sayfasını tekrar düzenleyemeyin diye ınternet explorer kontrol panelini kilitlemişlerdir.
Sisteminize bulaşan zararlı yazılımları temizledikden sonra Windows Medkit ile bu verdiği zararları onarabilir sistem seçeneklerini ski haline getirebilirsiniz.
Program C: D: vs depolama birimlerine bulaşan Autorun.inf dosyalarınıda algılayıp silmekde.
dwnld
http://www.softpedia.com/get/Antivirus/ ... dkit.shtml
Alintidir
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 05:01
gönderen nuri baba
usta teşekkürler....
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 24 Ağu 2010, 17:12
gönderen kl@n
teşekkür ederim
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 24 Ağu 2010, 20:06
gönderen yesilaygunes
teşekkürler üstadım harikasınız
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 24 Ağu 2010, 20:39
gönderen Zaur
Teşekkürler velociraptor bakalım pc birşey fark edecekmi.
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2010, 20:41
gönderen ferdi1
Programı Antivirus yazılımı trojan olarak gördü ve sildi. Uyarmam gerektiğini düşündüm.
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2010, 20:43
gönderen velociraptor
Avira kullaniyorsaniz normaldir , avira kendi dosyalarini bile bazen virüslü olarak algiliyor
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2010, 22:06
gönderen ferdi1
velociraptor yazdı:Avira kullaniyorsaniz normaldir , avira kendi dosyalarini bile bazen virüslü olarak algiliyor
Hayır McAffe Total protection kullanıyorum. Ben sadece uyarmak istemiştim. Dediğiniz gibi belkide yanlış alarmadır. İlginize teşekkür ederim.
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 28 Ağu 2010, 22:07
gönderen velociraptor
Tesekürler , Softpedia oldukca saglam bir sitedir lakin herkes hata yapabilir
Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın
Gönderilme zamanı: 29 Ağu 2010, 06:05
gönderen lord_leo
teşekkürler
uzun zaman önce forumda aradığımı söylemiştim.

nod32+mse +admawere+removeit ile sorunsuz çalıştı