1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 02:35
gönderen velociraptor
Windows'u ne zaman kurdunuz ? veya ne zaman kurdurdunuz yada kuralı kaç gün olmuş ?Merak ediyorsanız WinInstall Date ile ayrıntılı bir şekilde öğrenebilirsiniz.
dwnld
http://www.johnhomewood.com/wininstalldate.htm
Alintidir
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 02:49
gönderen ney_bey
güzelmiş teşekkürler
aşağıdaki evdeki pcnin

Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 02:55
gönderen velociraptor
saka olmali 2005 te kursmu olamazssin herhalde
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 03:09
gönderen ney_bey
valla formattan bahsediyorsa dün attım :D
eğer öyleyse bu ne

Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 03:12
gönderen velociraptor
birde cmd ekraninda systemifo komutu ver bakalim
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 03:25
gönderen ney_bey
cmd/systeminfo de verdiği ilk kurulum tarihiyle hemen hemen aynı
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 03:29
gönderen velociraptor
cok ilginc birde ben deneyeyim bakalim
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 03:35
gönderen velociraptor
rakamlar tutmuyor , program güvenilmez bence
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 03:52
gönderen ney_bey
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 04:45
gönderen velociraptor
sendeki ile bendekinin version numarasi farkli belki bundan olabilir birde asagidakini dene derim:
http://www.johnhomewood.com/downloads/W ... ate1.5.zip
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 05:01
gönderen ney_bey
değişen birşey yok

Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 06:48
gönderen Mendenn
Benim ki neybey in işletim sistemi kadar eski değil :D...
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 07:11
gönderen ney_bey
format yeni attım ve drever ları güncellemedim olabilir :wink:
Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 10:16
gönderen Mendenn
Buda iş yerindeki bilgisayarım :D....

Re: Windows'u ne zaman kurdunuz ?
Gönderilme zamanı: 09 Ağu 2010, 11:20
gönderen modestus
ney_bey bios saati/tarihi yada kurarken windowsun saati/tarihi ayarsız olabilir.