1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Messenger ses

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 09:25
gönderen yazgüneşi
arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebiliriz :?: yani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz

Re: Messenger ses

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 09:39
gönderen stekol
yazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebiliriz :?: yani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
ben böyle bir sistem duymadım ama baya ilginç bir yaklasım benim de merakımı celbetti :roll:

Re: Messenger ses

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 09:44
gönderen yazgüneşi
yazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebiliriz :?: yani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
daha önce böyle bir program kullanan arkadaslar vardır her halde yoksada üzerinde çalısmalaryapılır umarım sayet böyle bir sistem yapılırsa kullanıcıların baya isine yarar herhalde

Re: Messenger ses

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 11:57
gönderen stekol
yazgünesi yazdı:
yazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebiliriz :?: yani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
daha önce böyle bir program kullanan arkadaslar vardır her halde yoksada üzerinde çalısmalaryapılır umarım sayet böyle bir sistem yapılırsa kullanıcıların baya isine yarar herhalde
bende ögle sanıyorum ama baksanıza daha henüz bu konu baslıgına olumlu bir cevap gelmedi ben de merak ediyorum :shock:

Re: Messenger ses

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 12:00
gönderen yazgüneşi
stekol yazdı:
yazgünesi yazdı:
yazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebiliriz :?: yani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
daha önce böyle bir program kullanan arkadaslar vardır her halde yoksada üzerinde çalısmalaryapılır umarım sayet böyle bir sistem yapılırsa kullanıcıların baya isine yarar herhalde
bende ögle sanıyorum ama baksanıza daha henüz bu konu baslıgına olumlu bir cevap gelmedi ben de merak ediyorum :shock:
bekliyelim umarım bizleri bilgilendiren bir cevap gelecektir umarım

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 12:10
gönderen AykutT
Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1

Kolay gelsin..

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 12:19
gönderen yazgüneşi
JackSon yazdı:Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1

Kolay gelsin..
tesekürler deneyecegm ok

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 12:24
gönderen yazgüneşi
JackSon yazdı:Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1

Kolay gelsin..
sayın Jakson programı indirdim fotoraf ve vidyo kayıt çıkıyor ses sistemini nasıl kuruluyor konuyu aça bilirmisin :?:

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 12:49
gönderen stekol
yazgünesi yazdı:
JackSon yazdı:Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1

Kolay gelsin..
sayın Jakson programı indirdim fotoraf ve vidyo kayıt çıkıyor ses sistemini nasıl kuruluyor konuyu aça bilirmisin :?:
bende programı indirdim msn sesli görüsme yaparken ses düzenü kesildi tekrar msn ses yüklemesini tekrar çalısrıdım her halde bir yerde hata yaptım

Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 17:10
gönderen velociraptor
Messenger voice recorder diye googtlede aratin 1000 lerce cikacaktir , mesela ben ilk karsima cikani sizlerle paylasayim:

Any mesenger recorder :
http://www.softcab.com/messenger/index.php
download:

Kod: Tümünü seç

http://www.softcab.com/ftp/mrecorder.exe