Messenger ses
Gönderilme zamanı: 15 Şub 2007, 09:25
arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebiliriz
yani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
ben böyle bir sistem duymadım ama baya ilginç bir yaklasım benim de merakımı celbettiyazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebilirizyani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
daha önce böyle bir program kullanan arkadaslar vardır her halde yoksada üzerinde çalısmalaryapılır umarım sayet böyle bir sistem yapılırsa kullanıcıların baya isine yarar herhaldeyazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebilirizyani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
bende ögle sanıyorum ama baksanıza daha henüz bu konu baslıgına olumlu bir cevap gelmedi ben de merak ediyorum :shock:yazgünesi yazdı:daha önce böyle bir program kullanan arkadaslar vardır her halde yoksada üzerinde çalısmalaryapılır umarım sayet böyle bir sistem yapılırsa kullanıcıların baya isine yarar herhaldeyazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebilirizyani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
bekliyelim umarım bizleri bilgilendiren bir cevap gelecektir umarımstekol yazdı:bende ögle sanıyorum ama baksanıza daha henüz bu konu baslıgına olumlu bir cevap gelmedi ben de merak ediyorum :shock:yazgünesi yazdı:daha önce böyle bir program kullanan arkadaslar vardır her halde yoksada üzerinde çalısmalaryapılır umarım sayet böyle bir sistem yapılırsa kullanıcıların baya isine yarar herhaldeyazgünesi yazdı:arkadaslar messenger da sesli görüsme daveti yaptıgımızda PC ye sesleri nasıl kayıt edebilirizyani pc de kayıt düzeni kura bilirmiyiz
tesekürler deneyecegm okJackSon yazdı:Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1
Kolay gelsin..
sayın Jakson programı indirdim fotoraf ve vidyo kayıt çıkıyor ses sistemini nasıl kuruluyor konuyu aça bilirmisinJackSon yazdı:Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1
Kolay gelsin..
bende programı indirdim msn sesli görüsme yaparken ses düzenü kesildi tekrar msn ses yüklemesini tekrar çalısrıdım her halde bir yerde hata yaptımyazgünesi yazdı:sayın Jakson programı indirdim fotoraf ve vidyo kayıt çıkıyor ses sistemini nasıl kuruluyor konuyu aça bilirmisinJackSon yazdı:Bu tür yazılımlarla isim pek olmaz ama asagıdaki programı bir deneyin bakalım:
http://www.thesilver.net/download.asp?id=1
Kolay gelsin..
Kod: Tümünü seç
http://www.softcab.com/ftp/mrecorder.exe