1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows Komut Penceresi okumak için yetersiz mi?

Gönderilme zamanı: 24 Haz 2010, 07:44
gönderen Mendenn
Windows Komut pencersini nasıl genişletebiliriz.
Windows Komut penceresini kullandığımız herşeyi rahatlıkla okuyamamak bizi sinir edebilir.
Peki bunu kolayca genişleteceğini biliyor musunuz?

Windows Komut Penceresi ( ben kısaca CMD ekranı diyeceğim)
Resim

Cmd ekranında MS-Dos ortamına girebilir ve MS-Dos a ait komutları İşletim sisteminde içinde kullanabiliriz.
varsayılan olarak gelen ekranda bir takım komut yazarak pencerenin büyüklüğünün yazıları okumat için yeterli olmadığı görülecektir.

tracert -d -6AnaMakineAdı Veya şunu yazabilirsiniz: tracertIPv6Adresi%BölgeKimliği

Resim

Resim
Resim

Resimlerde görüldüğü gibi Pencere Boyutu kısmındaki 80 olan Genişlik değerini artırdığımızda bu sorun ortadan kalacaktır.

Resim

windows XP , Windows Vista ve Windows 7 de çalışmaktadır.

Çeviri:mendenn

Re: Windows Komut Penceresi okumak için yetersiz mi?

Gönderilme zamanı: 24 Haz 2010, 17:10
gönderen velociraptor
tesekürler , anasayfaya iyi malzeme cikartiyorsun ;)