Windows Komut Penceresi okumak için yetersiz mi?
Gönderilme zamanı: 24 Haz 2010, 07:44
Windows Komut pencersini nasıl genişletebiliriz.
Windows Komut penceresini kullandığımız herşeyi rahatlıkla okuyamamak bizi sinir edebilir.
Peki bunu kolayca genişleteceğini biliyor musunuz?
Windows Komut Penceresi ( ben kısaca CMD ekranı diyeceğim)

Cmd ekranında MS-Dos ortamına girebilir ve MS-Dos a ait komutları İşletim sisteminde içinde kullanabiliriz.
varsayılan olarak gelen ekranda bir takım komut yazarak pencerenin büyüklüğünün yazıları okumat için yeterli olmadığı görülecektir.
tracert -d -6AnaMakineAdı Veya şunu yazabilirsiniz: tracertIPv6Adresi%BölgeKimliği



Resimlerde görüldüğü gibi Pencere Boyutu kısmındaki 80 olan Genişlik değerini artırdığımızda bu sorun ortadan kalacaktır.

windows XP , Windows Vista ve Windows 7 de çalışmaktadır.
Çeviri:mendenn
Windows Komut penceresini kullandığımız herşeyi rahatlıkla okuyamamak bizi sinir edebilir.
Peki bunu kolayca genişleteceğini biliyor musunuz?
Windows Komut Penceresi ( ben kısaca CMD ekranı diyeceğim)

Cmd ekranında MS-Dos ortamına girebilir ve MS-Dos a ait komutları İşletim sisteminde içinde kullanabiliriz.
varsayılan olarak gelen ekranda bir takım komut yazarak pencerenin büyüklüğünün yazıları okumat için yeterli olmadığı görülecektir.
tracert -d -6AnaMakineAdı Veya şunu yazabilirsiniz: tracertIPv6Adresi%BölgeKimliği



Resimlerde görüldüğü gibi Pencere Boyutu kısmındaki 80 olan Genişlik değerini artırdığımızda bu sorun ortadan kalacaktır.

windows XP , Windows Vista ve Windows 7 de çalışmaktadır.
Çeviri:mendenn