1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

msn davet

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010, 20:59
gönderen lord_leo
Resim

msn de sürekli 1 davetiniz var uyarısı geliyor. tıklıyorum davet yok ( zaten olanıda kim olursa olsun kabul etmiyorum :P )
neyse uyarı hiç sönmüyor neden olduğunu ve nasıl kapatılacağını bilen arkadaşlar yardımcı olabilirlermi?

Re: msn davet

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010, 21:28
gönderen %TuNcAy%
Bende arastirdim bir ara. Fakat yine yeni surumun hatalarindan bir tanesi.Ancak msni komple kaldirip kurarsaniz gidiyor. Yada bir sure sonra kendiligindenden kayboluyor. Resmen dalga geciyorlar insanlarla. Simdi en son msn ciktiginda kimbilir yine ne aksakliklar olacaktir yine.

Re: msn davet

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010, 21:44
gönderen Devils
Aynı sorun bende de oluyordu. Arkadaşımızın dediği gibi tekrardan kurarsanız sorun ortadan kalkar.

Re: msn davet

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010, 22:00
gönderen lord_leo
teşekkürler...
evet daha önceden de çıktı kendi kendine kayboldu vs.
acer laptop da msn kurdum video çalışmıyordu...anlam veremedim. sonra acer müşteri hizmetlerini aradım sebebini bilmediklerini 24 saat içerisinde kendiliğinden düzeldiğini bunun çok kişide görüldüğünü söylediler. gerçektende kendi kendine düzeldi...saçma sapan işler yani.neyse bir arkadaşa ASCİİ sini sordum ;veri topluyorlar yazılım bazen güvenlikle çakışıyor dedi.
msn sen msn lini iyi yap. içine her şeyi doldurdular. bunun bir litte sürümü falan yokmu?

Re: msn davet

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010, 22:42
gönderen modestus
amsn Türkçe kullan hem kurulumludur hem portabledir hemde msn de ne varsa aynısı var, biraz görsel olarak farklıdır.

Re: msn davet

Gönderilme zamanı: 08 Haz 2010, 02:07
gönderen velociraptor
https://www.sordum.net/?p=1390
üstteki ile eski versiona dönebilirsiniz