1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Vista İcin nVidia Driver :(

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2007, 22:00
gönderen feyizz
Nvidia nForce Networking Controller (nForce4 onboard) (32 Bit & 64 bit): Vista RC2 Drivers.

Driver 'ı bulamıyorum ! Bu yüzden vistayada halen geçemedim

Re: Vista İcin nVidia Driver :(

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2007, 22:06
gönderen Kripteks®
buyur burdan uygun olanı indir arkadasım kolay gelsin

Link

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Re: Vista İcin nVidia Driver :(

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2007, 22:15
gönderen feyizz
Tesekkürler

Sorunda burada zaten neredeyse %60 'ını indirdim hiçbiri uyumlu degil :(

bu PC 'ye ait olanı da bir türlü bulamıyorum

Gönderilme zamanı: 09 Şub 2007, 23:15
gönderen AykutT
Uyumlu degil derken?
Bütün sürücüler HSNC'nin verdigi linkte var.
Uymaması mümkün degil..

Kolay gelsin...

Gönderilme zamanı: 10 Şub 2007, 03:47
gönderen feyizz
Nvidia nForce Networking Controller (nForce4 onboard) (32 Bit & 64 bit): Vista Drivers.

Ben mi bulamıyorum yoksa hakkaten yok mu saygılar...

Gönderilme zamanı: 10 Şub 2007, 03:55
gönderen Kripteks®
arkadasım kndi sitesin de yok ise yada bulamıyor isen hiç bir yerde yoktur heralde ayrıca rc2 rc1 beta farketmez senin kullandıgın beta vista da olsa sen full sürüm driver ını yukle

Gönderilme zamanı: 11 Mar 2007, 19:57
gönderen feyizz
evet sonunda buldum ancak tüm forumlarda bu problemden bahsedilmis benim gibi magdur olan bi sürü insan var...

Sanırsam-sa nvidia networking controller vista için geç verilmis...

Benim durumumda olanlar icin link:
http://http.download.nvidia.com/Windows ... _64bit.zip