1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

DirectX Redistributable 9.0c June 2008

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 01:21
gönderen velociraptor
DirectX 9.0c February (subat) 2007
Download

(Henüz Türkçe yok)

Re: DirectX 9.0c February (Şubat) 2007 -Çıktı-

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 01:30
gönderen Kripteks®
Çok tskkürler bu güzel bir haber hemen çekiyorum kolay gelsin

Saygılarımla

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 12:34
gönderen AykutT
Yeni çıkan oyunlarla beraber kurulan zaten DX 9.0c degil mi ya?
Ben mi yanlıs biliyorum?

Kolay gelsin..

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 12:45
gönderen tarikus
Hocam ben de indirdim. Fakat nasıl ve nereye kuracagımı bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz? tesekkürler. :) :) :)

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 12:47
gönderen Kripteks®
kardes direk kuracaksın directx in bi zorlugu yok otomatik kuruo zaetn sen program kurar gibi kur fakat ekran kartı driverların tam yüklü olsun

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 14:46
gönderen daddy_cool
JackSon yazdı:Yeni çıkan oyunlarla beraber kurulan zaten DX 9.0c degil mi ya?
Ben mi yanlıs biliyorum?

Kolay gelsin..
Ewet?Peki msla Bende DirectX 9.0c yüklü simdi bunu indirip kurmama gerek var mı ki?Ne fark edecek o zaman?

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 15:53
gönderen velociraptor
DirectX 9.0c nin kendisi cikali herhalde 4 yil olmustur (atiyorum ) Peki size bir soru xp isletim sisteminiz var , güncellemeye niye ihtiyaciniz var , mantik ayni adamlar hatalari giderip , daha iyi hale getiriyorlar , elbetteki kurmak kurmamak sizin bileceginiz is :
Baslat > calistir > dxdiag yazin ve acilan sayfada dipte , Direct X version un karsisinda ne yaziyor bakin bakalim mesela bendekinde :
Direk X 9c (4.09.0000.0904) yaziyor.

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 16:10
gönderen ultrailker
bendekide sizinki gibi. bunu yüklememe gerek yok dimi.

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 16:12
gönderen velociraptor
ok ozaman gerek yok demektir ,

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 23:29
gönderen burak_dalkir
küçük bir soru adminim...peki vistanın içerisindeki direct x 10u alamazmıyız?yani simdi ben bu 9 yüklüyeyim sonrasında direct x dosyalarının isimlerini bulayım ve vistadaki windowsun içerisinden alayım olmazmı aynı dosyaları ve bu dosyaları windowsun içrisine tekrar atayım bu sekilde bir güncelleme yapamazmıyız????

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 23:31
gönderen Kripteks®
kardes xp directx 10 u desteklemiyor diye biliyorum ki ayrıca donanımsal olarak dırectx 10 destekli ekran kartı alman lasım yani söledigin sey mümkün degil adminime sormussun ben cvp verdim ama affola artık :o

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 23:38
gönderen burak_dalkir
problem deil kardes ayrıca bazı oyunlar directx 10u istiyor ama ekran kartı önemli deil karsılastıgım için biliyorum.bende öle bisi duymustum ama eninde sonunda bu da update ki elimde setup olmayan direct x vardı 2006 her ayın update dısyasını vermisler o sekilde update ettim ben daha yeni format attım 10 gün olmadı.ve en son update i kopyala yapıstır dedim simdi deli gibi çalısıyor...

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 23:41
gönderen Kripteks®
bekleyip görecez bakalım ne olacak haklı çıkabilirsin su an benim bildigim crytek firması farcry ın yapımcısı yani far cry 2 ve diger oyunların da directx 10 teknolojisini kullanacak konsollar ile kapısacak pc oyunları diye açıklama yaptılar

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2007, 23:58
gönderen burak_dalkir
adminim bende direct x i göstermiyor bile neden?

Resim

Gönderilme zamanı: 06 Şub 2007, 00:04
gönderen velociraptor
bilfigim kadari ile bu tür durumlar eksik kurulum demektir ve yeniden kurulmasi gerekir