1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Ekran cözünürlügü

Gönderilme zamanı: 18 Mar 2010, 10:22
gönderen seheryeli
selam arkadaslar pc de ekran cözünürlügü standart bir kullanim ayari varmi yoksa kisinin kullaniminami bagli yani 800x600
1024x768 veya daha yüksegini kullanmak dahami iyidir

Re: Ekran cözünürlügü

Gönderilme zamanı: 18 Mar 2010, 13:26
gönderen uçs
Ekran boyutu ile alakalıdır..Örneğin 14 inç CRT monitör varsa 800x600 , 17 inç monitörün varsa 1024x768 uygundur.. :)

Re: Ekran cözünürlügü

Gönderilme zamanı: 18 Mar 2010, 14:43
gönderen velociraptor
15,4" varsa 1280x800