Ekran cözünürlügü
Gönderilme zamanı: 18 Mar 2010, 10:22
selam arkadaslar pc de ekran cözünürlügü standart bir kullanim ayari varmi yoksa kisinin kullaniminami bagli yani 800x600
1024x768 veya daha yüksegini kullanmak dahami iyidir
1024x768 veya daha yüksegini kullanmak dahami iyidir