Kısa Yol yazısını kaldırmak
Gönderilme zamanı: 09 Mar 2010, 01:14
Bir dosyanın kısayolunu oluştur dediğimizde, veya gönder-masaüstü kısayol oluştur yaptığımızda, yeni oluşan kısayolumuzun isminin başında “kısayol” yazısının çıkmasını istemiyorsanız, şu yöntemi kullanıyoruz;
Başlat Çalıştır‘a girip kutuya Regedit yazıp enter tuşuna basıyoruz
Sonra açılan Kayıt Defterinde,
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer yolunu izliyoruz, Explorer’e tıklayınca sağ tarafta kayıtlar görünecek, onlardan ismi “link” olana çift tıklıyoruz ve değerini 00 00 00 00 olarak ayarlıyoruz.

Daha sonra Tamam‘a basıyoruz ve kayıt defterini kapatıyoruz, artık kısayol yazısını bir daha görmeyeceğiz..
Kaynak:Microsooft
ama silmek yerine Windows 7 deki gibi sağa almanın yolu var mı?
Başlat Çalıştır‘a girip kutuya Regedit yazıp enter tuşuna basıyoruz
Sonra açılan Kayıt Defterinde,
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer yolunu izliyoruz, Explorer’e tıklayınca sağ tarafta kayıtlar görünecek, onlardan ismi “link” olana çift tıklıyoruz ve değerini 00 00 00 00 olarak ayarlıyoruz.

Daha sonra Tamam‘a basıyoruz ve kayıt defterini kapatıyoruz, artık kısayol yazısını bir daha görmeyeceğiz..
Kaynak:Microsooft
ama silmek yerine Windows 7 deki gibi sağa almanın yolu var mı?