1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Kısa Yol yazısını kaldırmak

Gönderilme zamanı: 09 Mar 2010, 01:14
gönderen Mendenn
Bir dosyanın kısayolunu oluştur dediğimizde, veya gönder-masaüstü kısayol oluştur yaptığımızda, yeni oluşan kısayolumuzun isminin başında “kısayol” yazısının çıkmasını istemiyorsanız, şu yöntemi kullanıyoruz;

Başlat Çalıştır‘a girip kutuya Regedit yazıp enter tuşuna basıyoruz
Sonra açılan Kayıt Defterinde,

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer yolunu izliyoruz, Explorer’e tıklayınca sağ tarafta kayıtlar görünecek, onlardan ismi “link” olana çift tıklıyoruz ve değerini 00 00 00 00 olarak ayarlıyoruz.

Resim

Daha sonra Tamam‘a basıyoruz ve kayıt defterini kapatıyoruz, artık kısayol yazısını bir daha görmeyeceğiz..

Kaynak:Microsooft


ama silmek yerine Windows 7 deki gibi sağa almanın yolu var mı?

Re: Kısa Yol yazısını kaldırmak

Gönderilme zamanı: 09 Mar 2010, 01:45
gönderen velociraptor
ilaveten bakiniz:
viewtopic.php?f=8&t=60023