1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2010, 16:47
gönderen loveme
Örneğin bir açık programınız var ben siz ona tıkladığınız halde ne çarpı nede başka menülerine ulaşabiliyorsunuz.Kapanmıyor program ve kimi zamanda ctrl alt delete dediğinizde program kendini göstermiyor ancak masaüstünde görünüyor.Bu gibi olaylar bazen oluyor ve ne yapılabilir ve nasıl önlem alınabilir???
teşekkürler

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2010, 17:38
gönderen velociraptor
programin .exe ismi nedir , ver bir vbs ile halledelim

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2010, 20:33
gönderen modestus
tahminim "genel olarak" diyor.

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2010, 20:34
gönderen velociraptor
birkac programda olsa kapatiriz dert degil ;)

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 05 Şub 2010, 22:37
gönderen loveme
Genel olarak oluyor ve zor kapanıyor bu durum bazen oluyor.Mesela etasql programında oldu ya da bir herhangibir müzik ya da radyo programında da görülebiliyor....

vbs ile nasıl olucak...Ben programı zar zor kapattım...Yani program bazen arkada çalışıyor ancak ne kapatabiliyor ne de programla ilgili iş yapıyorsunuz sadece ekranı başlat çubuğun oraya atıp tekrar masaüstünde görüyorsunuz...


Genel olarak ya da saydığım programlar olarak ne gibi çözümleri vardır?
teşekkürler

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 06 Şub 2010, 05:22
gönderen velociraptor
genele birsey yapamam , spesifik birkac program olursa olur yoksa , bu sisteminle ilgili bir sorundur , sistem bakim onarimi gerektirir

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 06 Şub 2010, 12:27
gönderen loveme
Sistem bakımını nasıl yaparım???Hangi programları ve nasıl kapatılmasını sağlıyoruz?
teşekkürler

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 06 Şub 2010, 12:58
gönderen modestus
Hangi programları ve nasıl kapatılmasını sağlıyoruz?
bu o kadar geniş ve absürd bir soruki, milyonlarca programı tek tek inceleyip sonuçları buraya yazmak gerekir.

sistem bakımı için:

viewtopic.php?f=5&t=18806&hilit

Re: Çalışan programın kapatılamaması

Gönderilme zamanı: 06 Şub 2010, 16:05
gönderen velociraptor
ilaveten bakiniz:
viewtopic.php?f=5&t=54615