1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Windows 7 de Sony vegas'ı kullanan varmı

Gönderilme zamanı: 03 Şub 2010, 19:58
gönderen seherinyeli
Selam sevgili arkadaşlar windows 7 de sony vegası portable olarak kullanabilen varmı lütfen ben denedim bir türlü açmıyor sony vegas 9 sanırım son sürümü portable dememin sebebi normal kurulumlu olanı kurdum bir türlü keyini kabul ettiremedim onun için
portablesini istiyorum xp ve vistada sorunsuz kullanıyordum ama win-7 açmıyor yardımlarınızı rica ediyorum saygılar sunuyorum
Resim

Re: Windows 7 de Sony vegas'ı kullanan varmı

Gönderilme zamanı: 03 Şub 2010, 20:51
gönderen modestus
wndows7 nin bazı portable proları açmaması normal, microzort düzeltme yayınlayana kadar böyle.

Re: Windows 7 de Sony vegas'ı kullanan varmı

Gönderilme zamanı: 03 Şub 2010, 20:53
gönderen seherinyeli
yani beklememiz gerekiyor o zaman