Windows 7 de Sony vegas'ı kullanan varmı
Gönderilme zamanı: 03 Şub 2010, 19:58
Selam sevgili arkadaşlar windows 7 de sony vegası portable olarak kullanabilen varmı lütfen ben denedim bir türlü açmıyor sony vegas 9 sanırım son sürümü portable dememin sebebi normal kurulumlu olanı kurdum bir türlü keyini kabul ettiremedim onun için
portablesini istiyorum xp ve vistada sorunsuz kullanıyordum ama win-7 açmıyor yardımlarınızı rica ediyorum saygılar sunuyorum

portablesini istiyorum xp ve vistada sorunsuz kullanıyordum ama win-7 açmıyor yardımlarınızı rica ediyorum saygılar sunuyorum
