1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

xpspeed 1.4 yüklenmiyor

Gönderilme zamanı: 18 Oca 2010, 01:12
gönderen melih922
arkdaşlar xpspeed normal bir şekilde kuruyorum masaüstüne simgesini filan atıyor kurulum bitiyor masaüstündeki simgesine bastıgım zaman cmd ekranı çıkyıro hemen kayboluyor ve ayarları yapmıyor normal simge ye bastıktan sonra bi kaç secenek çıkıp ayar yapmas lasımken bastıgım anda cmd ekranı gosukup kayboluyor neden acaba ogrenmek isitorum nasıl çalıstırbilirirm...

Re: xpspeed 1.4 yüklenmiyor

Gönderilme zamanı: 18 Oca 2010, 04:49
gönderen velociraptor
ilginc , ozaman diger .bat dosyalarinda da o sekildedir , asagidaki 1.maddeyi denesin derim:
https://www.sordum.net/?p=1158

Re: xpspeed 1.4 yüklenmiyor

Gönderilme zamanı: 18 Oca 2010, 14:43
gönderen melih922
ama xpspeed bat dosyası deil exe dosyası ama bat dosyasına cevirsende calisio nlşte ile modifiye ettigim xp lede calismiyor kendi pc m de calisio normcal cd den kurmustum ama sonradan regeditten baya yar yaptım modifiyeli sayılır ama nlite ile yaptıgım cd lerden kurudgum pc lerde bu sprunu yasiyorum

Re: xpspeed 1.4 yüklenmiyor

Gönderilme zamanı: 18 Oca 2010, 19:41
gönderen velociraptor
isin icine Nlite girdigiyse hersey olasidir , normalde calismasi önemli