.DAT dosyalarını açamıyorum?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

.DAT dosyalarını açamıyorum?

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 12:15

bu .dat doyalarını ben açamıyorum nedendir acaba. codec yükledim fakat görüntü igrenç bu codeci bs player'a nasıl uyralıyacagım? ayrıca media player 11 yükleyim dedim benim xp legal olmadıgı için ''legal xp'' ilacını kullandım hiç bir türlü key kabul etmedi mavi_gece'ye tskler bu konuda.yani oda olmadı zaten sorun media player'da olsa bs playerdan açmazmıydı? cevaplarınızı bekliyorum...


Not: bu konuyu açmıstım ama bulamadım silindi galiba. konu varsa çok özür dilerim.



Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek
Konum: Kaldığı yerden
İletişim:

Mesaj gönderen lion » 04 Oca 2007, 13:11

açamadıgı dosya yok her türlü dosyayı açar

Kod: Tümünü seç

http://www.codecguide.com/download_kl.htm

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 13:25

codec yüklü zaten bunuda denedim aynı media player clasic olarak açıyor ama sanki cd bozukmus gibi görüntü var (bütün cd lerde öyle yani) ve .dat dosyasını media player ve bs playerda açmak istiyorum ama açmıyo...

Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek
Konum: Kaldığı yerden
İletişim:

Mesaj gönderen lion » 04 Oca 2007, 13:27

bende de o sekilde oldugu zaman bunla açıyorum bu playerların kralıdır,hem ücretsiz hemde her dosyayı açar al bunu dene

:arrow: http://www.videolan.org/vlc/

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 13:36

lion yazdı:bende de o sekilde oldugu zaman bunla açıyorum bu playerların kralıdır,hem ücretsiz hemde her dosyayı açar al bunu dene

:arrow: http://www.videolan.org/vlc/
görüntü aynı ya :( anlamadıgım kurulu olan programlarda açmıyo sonradan yükledigim programlarda çok kötü görüntü var gıcık gıcık sesler geliyo bilirsiniz.:( bi dosya falan silinmis olabilirmi..

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 13:48

neyse ya ben bunu video converter ile çevireyim ama hangi uzantı daha kaliteli sizce?

Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 604
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek
Konum: Kosovë/Prishtinë
İletişim:

Mesaj gönderen Oxygen » 04 Oca 2007, 13:51

bildigim kadariyla en kalitesi .avi

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 13:54

o zaman bana en kaliteli converter programınıda verinde tam olsun çok sey istedim ama demi :D boyutu küçük olursa sevinirim malum kota canavarı var :D

Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 604
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek
Konum: Kosovë/Prishtinë
İletişim:

Mesaj gönderen Oxygen » 04 Oca 2007, 14:09

1 dakika icinde upload ediyorum.. :D

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 14:12

.dat to .avi demi :D

Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 604
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek
Konum: Kosovë/Prishtinë
İletişim:

Mesaj gönderen Oxygen » 04 Oca 2007, 14:13

Bana gore en kalitesi ben bunu kunlanirim.. :wink:

Boyutu kucucuk ama yaptigi is buyuk.. :D :D

Boyutu 847 KB + ilaci icindedir..

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/10165007/Smart_Converter.zip.html
Sifre tabi ki: www.sordum.net

Tabi bu isine yaramaza bunuda deneyebilirsin..

Xilisoft Video Converter 3.1

Kod: Tümünü seç

http://www.xilisoft.com/downloads/x-video-converter.exe

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 04 Oca 2007, 14:19

malesef .dat dosyasını tanımıyo :(

Cevapla