1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

XP Başlat Çubuğundaki Ağ Simgesini Windows 7 de kullanabilme

Gönderilme zamanı: 30 Kas 2009, 01:51
gönderen diceratops
XP Başlat Çubuğundaki Ağ Simgesini Windows 7 de kullanabilmek için Network Activity Indicator for Windows 7 size bu konuda yardımcı olacaktır.


Kod: Tümünü seç

http://www.codeproject.com/KB/IP/NetworkIndicator.aspx

Re: XP Başlat Çubuğundaki Ağ Simgesini Windows 7 de kullanabilme

Gönderilme zamanı: 30 Kas 2009, 02:41
gönderen velociraptor