XP Başlat Çubuğundaki Ağ Simgesini Windows 7 de kullanabilme
Gönderilme zamanı: 30 Kas 2009, 01:51
XP Başlat Çubuğundaki Ağ Simgesini Windows 7 de kullanabilmek için Network Activity Indicator for Windows 7 size bu konuda yardımcı olacaktır.
Kod: Tümünü seç
http://www.codeproject.com/KB/IP/NetworkIndicator.aspx