1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
kendini beklemeye alıyor
Gönderilme zamanı: 24 Kas 2009, 22:00
gönderen OneSelf
15-20 dakika birşey yapmayınca pc kendini beklemeye alıyor, bunu nasıl düzeltebilirim?
Re: kendini beklemeye alıyor
Gönderilme zamanı: 24 Kas 2009, 22:08
gönderen velociraptor
Baslat > Ayarlar > Kontrol panel > Performance and maintenance > Power options burdaki ayarlarin asagidaki gibi mi oldugunu kontrol et derim:

Re: kendini beklemeye alıyor
Gönderilme zamanı: 25 Kas 2009, 12:13
gönderen OneSelf
hocam senin verdiğin resimde sistem hazırda beklemesi yok, ben onuda hiçbir zaman olarakmı işaretlemeliyim ?
Re: kendini beklemeye alıyor
Gönderilme zamanı: 25 Kas 2009, 16:10
gönderen velociraptor
Laptop degilse her ikisini de hicbir zaman olarak isaretle , ilaveten o kismi yokedebilirsin hemde diskinden yer kazanirsin

Re: kendini beklemeye alıyor
Gönderilme zamanı: 25 Kas 2009, 17:51
gönderen OneSelf
yokettim hocam, teşekkürler