1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Otomatik Kullanma Ekranını Açmak

Gönderilme zamanı: 25 Eki 2009, 20:50
gönderen timucinemrah
Arkadaşlar uzun zamanadır cd yada dvd taktığımda otomatik kullanma ekranı gelmiyor açılması için ne yapmamaız lazım.