https://forum.sordum.net/
Otomatik Kullanma Ekranını Açmak
https://forum.sordum.net/viewtopic.php?t=69889
1
. sayfa (Toplam
1
sayfa)
Otomatik Kullanma Ekranını Açmak
Gönderilme zamanı:
25 Eki 2009, 20:50
gönderen
timucinemrah
Arkadaşlar uzun zamanadır cd yada dvd taktığımda otomatik kullanma ekranı gelmiyor açılması için ne yapmamaız lazım.