1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Gönderilme zamanı: 19 Eki 2009, 22:13
gönderen timucinemrah
Bugün netten divx indirdim ama dosya boyutu normal internet explorer dosyası olarak görüyor uzantıyı html olarak görüyor ve aşırı şekilde bilgisayarımı kasıyor dosyalrın uzantısını değiştiriyim diyorum değiştiriyor ama diğer parta geçmek 5 dakikamı alıyor direk uzantıları kaldırma gibi bi seçeneiğimiz varmı

Re: İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Gönderilme zamanı: 19 Eki 2009, 22:16
gönderen velociraptor
bir ekran resmi alabilirmiyim

Re: İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Gönderilme zamanı: 24 Eki 2009, 06:01
gönderen timucinemrah
foto vermedim kusura bakmayın yavaş yavaş değiştiriyom artık bi çözüm bulamadım yinede saolun