1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
adsl paylaşım
Gönderilme zamanı: 16 Ara 2006, 12:07
gönderen spectacuLar
arkadaslar bizim memlekette basladılar telekom adsl paylasımlarını yakalayıp abone kapatıyor + 3 000 ytl para cezası veriyolar gözümle gördüm.. paylasım yapmak dogru degil bence.. dikkatli olalım

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2006, 12:12
gönderen mavigece
bilgi için tesekkürler ben hemen ortaklıktan ayrılayım.
bi 20 ytl için deymez... :wink:
zaten modeemi falan ben aldım
Gönderilme zamanı: 16 Ara 2006, 15:24
gönderen velociraptor
Dünyanin en pahali internetini en dandik sekilde sunduklari yetmiyormus gibi birde ceza mi kesmeye baslamislar , milletin sabrini denemekten baska birsey degildir diyorum :evil: kesin o ne idügü belirsiz müdürlerinin isidir (Dünyanin neresinde böyle stratejik bir yere yabanci Müdür getirildiyse ??? , akil alacak gibi degil , su an herhalde her konusmamiz bilmem kac ülkede kayda aliniyordur , merak ediyorum vatan hainliginin baska nasil bir aciklamasi olabilir)
Gönderilme zamanı: 16 Ara 2006, 15:52
gönderen spectacuLar
evet öyle yapılıyo kaç is yerinin telekom adsl hattı kapandı bende 4 port kullanıyodum kapatacam artık..