1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Vista hata mesaji
Gönderilme zamanı: 16 Eki 2009, 17:28
gönderen %TuNcAy%

Son zamanlarda bu hata mesajini aliyorum.Bu mesajdan sonra pcde yavaslamalar oluyor.Programlar gec tepki veriyor.Internette arastirdim ama elle tutulur bir sey bulamadim.Sistem karsilastirmasi calismiyor diye bir uyari zannedersem.Yukarida resimde gozukuyor, yardimlarinizi bekliyorum.
Re: Vista hata mesaji
Gönderilme zamanı: 17 Eki 2009, 13:09
gönderen %TuNcAy%
Yokmu bir bilgisi olan arkadaslar.
Re: Vista hata mesaji
Gönderilme zamanı: 17 Eki 2009, 14:05
gönderen modestus
almancayı iyi bilen velociraptor var..
Re: Vista hata mesaji
Gönderilme zamanı: 17 Eki 2009, 15:12
gönderen %TuNcAy%
Aslinda bu Hollandaca ama iki dilde birbirine yakin admini bekleyelim o zaman.
Re: Vista hata mesaji
Gönderilme zamanı: 17 Eki 2009, 17:52
gönderen velociraptor
hic yakin degil , hicbirsey anlamadim bunndan ama önerim vistayi tamir yöntemine gitmeniz:
viewtopic.php?t=14040