1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

HDD i kutuya koydum calismadi

Gönderilme zamanı: 30 Tem 2009, 11:58
gönderen velociraptor
Sorun:
Eski sabit diskimi Harici disk olarak kullanmak üzere kutuya koydum fakat usb den baglaninca yeni aygit bulundu demesine ragmen ne masa üstünde görünüyor ne ben aygıt yöneticisinde

Cözüm:
Harddiskler kutuya konduğunda dogru degilse Yeni donanım buldu der yükler ama bilgisayarım'ı tıklayınca sürücü gözükmez.yani:
jumper ayarı slave olması gerekli.

ALINTIDIR