HDD i kutuya koydum calismadi
Gönderilme zamanı: 30 Tem 2009, 11:58
Sorun:
Eski sabit diskimi Harici disk olarak kullanmak üzere kutuya koydum fakat usb den baglaninca yeni aygit bulundu demesine ragmen ne masa üstünde görünüyor ne ben aygıt yöneticisinde
Cözüm:
Harddiskler kutuya konduğunda dogru degilse Yeni donanım buldu der yükler ama bilgisayarım'ı tıklayınca sürücü gözükmez.yani:
jumper ayarı slave olması gerekli.
ALINTIDIR
Eski sabit diskimi Harici disk olarak kullanmak üzere kutuya koydum fakat usb den baglaninca yeni aygit bulundu demesine ragmen ne masa üstünde görünüyor ne ben aygıt yöneticisinde
Cözüm:
Harddiskler kutuya konduğunda dogru degilse Yeni donanım buldu der yükler ama bilgisayarım'ı tıklayınca sürücü gözükmez.yani:
jumper ayarı slave olması gerekli.
ALINTIDIR