1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi
Gönderilme zamanı: 26 Tem 2009, 14:13
gönderen APES
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/260178975/7600.x86.tr-tr.rar.html
VINDOWS7 RTM Orijinal tr dil paketi çıkmıştır hayırlı olsun..
yalnız bunu nasıl entegre edecez bende daha kurmadım windows7 7600 sürümünü
(link alıntıdır kaynak sağlamdır)
Re: Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi
Gönderilme zamanı: 26 Tem 2009, 22:29
gönderen slayer
Ben denedim, çalışıyor fakat bazı sorunlar var.
Control Panel'deki Language Settings altından yükleniyor. Change Display Language menüsünden Browse seçip, diskteki dosyayı gösteriyor. 4-5 dakika içinde yüklüyor. Sistem yeniden başlıyor ve sistem Türkçe oluyor.
1. Reboot sonrasında sağ alt köşeye watermart attı. (7600 değerlendirme kopyası). Win7_Toolkit 1.7 ile sildim.
2. winver komutunda sistem ingilizce iken, değerlendirme kopyası yazmıyordu ama şimdi yazıyor. Bunu nasıl aşacağımı bende bilmiyorum.
Re: Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi
Gönderilme zamanı: 27 Tem 2009, 12:56
gönderen velociraptor
Windows 7 RTM sürümünün Türkçe Dil paketidir
X86
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/260467213/7600_tr_x86_interkolik.rar
X64
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/260467430/7600_TR_X64_interkolik.rar
Re: Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi
Gönderilme zamanı: 30 Tem 2009, 00:26
gönderen APES
hsahin4 yazdı:Ben denedim, çalışıyor fakat bazı sorunlar var.
Control Panel'deki Language Settings altından yükleniyor. Change Display Language menüsünden Browse seçip, diskteki dosyayı gösteriyor. 4-5 dakika içinde yüklüyor. Sistem yeniden başlıyor ve sistem Türkçe oluyor.
1. Reboot sonrasında sağ alt köşeye watermart attı. (7600 değerlendirme kopyası). Win7_Toolkit 1.7 ile sildim.
2. winver komutunda sistem ingilizce iken, değerlendirme kopyası yazmıyordu ama şimdi yazıyor. Bunu nasıl aşacağımı bende bilmiyorum.
ben dediğin yöntemle yaptım sendekiler bende olmadı..