1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)
Gönderilme zamanı: 13 Nis 2009, 06:53
gönderen velociraptor
FARKLI KAYDET (richtextbox örneği)
‘Formunuza componentslerden Rich textbox
‘kontrolünü ,commondiologbox kontrolünü
‘ve 1 adet buton ekleyin
‘Aşağıdaki kodları formunuza kopyalayın
Private Sub Command1_Click()
CommonDialog1.DialogTitle = "Kaydet"
CommonDialog1.Filter = "Rich Text Format|*.RTF|"
CommonDialog1.FileName = "adsız"
CommonDialog1.ShowSave
RichTextBox1.SaveFile CommonDialog1.FileName
End Sub
ALINTIDIR
Re: CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)
Gönderilme zamanı: 13 Nis 2009, 10:14
gönderen modestus
eline emeğine sağlık,güzel çalışma,başarılarının
devamını!! bekliyoruz

Re: CommonDialogBox (farklı kaydet,renk kutusu, fontlar..) (vb)
Gönderilme zamanı: 14 Nis 2009, 04:17
gönderen velociraptor
Manali mesajin icin tesekür ederim , Neden bircok forumda ALINTI oldugunu belirten ifade bile kullanilmaz ve modestus un yazdigi sekilde mesajlar yazilir bilemiyoruz , en kötüsü de benim bu mesajin altina kendi calismamdir , bakiiiin ben yaptiiiim gibi ifadeler kullanmam olurdu herhalde :D