1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2009, 01:28
gönderen ripley
sitede bi kac program registry kaydı falan denedim ama xp home edition kopyamı orjinal yapamadım.bildiginiz kesin çalışan bişey varmı?

Re: xp kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2009, 01:44
gönderen velociraptor

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Gönderilme zamanı: 13 Nis 2009, 20:02
gönderen ripley
teşekkurler verdiginiz linklerden hallettim

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Gönderilme zamanı: 14 Nis 2009, 03:03
gönderen velociraptor
hangi link ile oldugunu yazarsaniz ayni sorunu olan biri aramadan ulasabilir

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Gönderilme zamanı: 14 Nis 2009, 20:03
gönderen ripley
NGC genuine işimi halletti


mOrty yazdı:Resim

Download :

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/159242549/acti_khaybar.rar

Re: Xp Home kopyamı orjinal yapmak istiyorum

Gönderilme zamanı: 14 Nis 2009, 21:43
gönderen velociraptor
feedback icin tesekürler