1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.

Gönderilme zamanı: 24 Mar 2009, 15:13
gönderen geceziyaretcisi
sevgili arkadaşlar xp professıonal kullanıyorum,masaüstüne vista görünümü kullanmak istiyorum.yardımınızı rica ediyorum.Acaba bunu uyguladıktan sonra herhangi bi sorun ile karşılaşırmıyım. :?: şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar dilerim..

Re: windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.

Gönderilme zamanı: 24 Mar 2009, 15:29
gönderen velociraptor
Windows / olmazmi=?
viewtopic.php?f=36&t=54863