windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.
Gönderilme zamanı: 24 Mar 2009, 15:13
sevgili arkadaşlar xp professıonal kullanıyorum,masaüstüne vista görünümü kullanmak istiyorum.yardımınızı rica ediyorum.Acaba bunu uyguladıktan sonra herhangi bi sorun ile karşılaşırmıyım.
şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar dilerim..