1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Sony Ericsson XMini: 4 GB bellekli mini cep

Gönderilme zamanı: 17 Ara 2008, 16:17
gönderen uçs
Resim

Sony Ericsson'un yeni cep telefonu ebatları ve sunduğu depolama alanı ile dikkat çekmeyi başarıyor.

Sony Ericsson minik tasarıma sahip yeni Walkman cep telefonları tanıttı. XMini ismindeki cihazlar öncelikle Japonya için düşünüldü. Sony bu sefer tasarım konusunda yeni yollara başvuruyor. XMini sanki ufak bir müzik çalar gibi gözüküyor. Ancak üst tarafı yukarıya itildiğinde bir cep telefonu klavyesi ortaya çıkıyor.

75 x 44 x 18 mm ebatlarında ve 75 gram ağırlığındaki miniğin ekranı 1,8 inç büyüklüğünde ve 320 x 240 piksel çözünürlük sunuyor. Kullanıcı müzik çaların yanında e-posta fonksiyonuna, Bluetooth'a ve 4 GB'lık dâhili belleğe erişebiliyor. Cihazın ne zaman ve hangi fiyata Avrupa'ya geleceği ise henüz belli değil.

veteknoloji

Re: Sony Ericsson XMini: 4 GB bellekli mini cep

Gönderilme zamanı: 19 Ara 2008, 14:53
gönderen Ensatech
numara çevirip mesaj yazmak için pena kullanacaz galiba o tuşlar ne öyle ya

Re: Sony Ericsson XMini: 4 GB bellekli mini cep

Gönderilme zamanı: 21 Ara 2008, 00:43
gönderen N2O
pena da fayda etmez ona :D

Re: Sony Ericsson XMini: 4 GB bellekli mini cep

Gönderilme zamanı: 21 Ara 2008, 00:49
gönderen Karabigalı02
buna yetismek imkansız bizim aldıgımız telefon 1 aylık olmadan demode oluyooo