1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

ISO

Gönderilme zamanı: 02 Ara 2008, 17:20
gönderen yusuf5353
yaw bu iso halinde indirdigimiz oyunları nasıl yuklicez arkadaşlarlar yawww:????

Re: ISO

Gönderilme zamanı: 02 Ara 2008, 17:29
gönderen Laneth
viewtopic.php?f=22&t=9101

Eğer mama'sı ayrıca verilmediyse, mount ettikten sonra, "Aç" ile iso'unun içindeki mama klasörüne bakmayı unutma

Re: ISO

Gönderilme zamanı: 02 Ara 2008, 17:49
gönderen yusuf5353
çok teşekkürler