1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

zyzel modemim çalışmıyor

Gönderilme zamanı: 18 Eyl 2008, 23:40
gönderen loveme
Sorun elektrikle ilgili sanırım.Bir usb birde ethernet çıkıslıdır.Modemde ethernet kablosu,ekeltrik kablosu birde telefon hattına baglıdır.Modemde 4 ısıktan 2 si yanıyor.Ether ısıgı bir de usb ısıgı,reset atmama ragmen düzelmedi.Aynı ısık yanıyor.Kablonun takılı oldugu ısık birde usb.Nasıl sorunu çözerim.
Tesekkürler

Gönderilme zamanı: 18 Eyl 2008, 23:48
gönderen Laneth
yanan ve yanmayan ısıkların isimleri?

Gönderilme zamanı: 18 Eyl 2008, 23:55
gönderen loveme
usb yanıyor birde ethernet kablosunun takılı oldugu yer digeri sanırım adsl ve ethernetle ilgili toplam 4 ısıktan 2 si yanıyor.Normalde 3 ü yanmalı

adsl ethernet digerini bilmiyorum.3 ü yanıp sönmeli

Gönderilme zamanı: 19 Eyl 2008, 00:00
gönderen loveme
Resim


yazılı olanlardan ikinci ve sonuncu ısıklar

Gönderilme zamanı: 19 Eyl 2008, 00:27
gönderen Laneth
en basitinden ADSL ısıgı yanmıyor ise ya hatlarda bir sorun veya faturanızı ödemediginiz için hattınız kesilmis olabilir