1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

server2008de ve vistada özellikleri açmak-kapamak.

Gönderilme zamanı: 08 Eyl 2008, 12:38
gönderen modestus
optionalfeatures.exe bu ise yarıyor.

baslat>çalıstıra optionalfeatures yazdıgımızda xp de ekle-kaldırda bulunan windows özelliklerini açtıgımız pencerenin degisik bir penceresi çıkıyor.

Resim

Resim