1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
server2008de ve vistada özellikleri açmak-kapamak.
Gönderilme zamanı: 08 Eyl 2008, 12:38
gönderen modestus
optionalfeatures.exe bu ise yarıyor.
baslat>çalıstıra optionalfeatures yazdıgımızda xp de ekle-kaldırda bulunan windows özelliklerini açtıgımız pencerenin degisik bir penceresi çıkıyor.
