1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
ağ bağlantısı simgesini etkinleştiremiyorum
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2008, 18:04
gönderen Erdeala
Bilgisayarda saat’in yanındaki ag baglantısı simgesine sag tıklayıp devre dısı bıraktım… simdi etkinlestir deyince “Basarısız” diye hata alıyorum ve Internet’e de baglanamıyorum nedendir?
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2008, 18:38
gönderen burak_dalkir
ethernet kartınızın driverını kaldırın sonra tekrar yükleyin
Gönderilme zamanı: 22 Ağu 2008, 14:26
gönderen byrapor
aynı sorun bendede oldu herseyi denedim usb kablosunu degistirince düzeldi.