1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

yeni Windows kuracagim ama yedek almam gerekiyor

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2008, 18:03
gönderen Erdeala
Windows’um çöktü yeni Windows kurcam ama yedek almam gerekiyor içinden ne yapmalıyım?

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2008, 18:09
gönderen daddy_cool
HDD niz ikiye bölünmüs ise windowsun bulunmadıgı diger bölüme dosyalarınızı yedekleyebilirsiniz.veya USB bellek veya da Harici HDD de olabilir.
Açılmayan windowslarda BartPE veya Paragon partition manager programının bootable diski ile açılmayan windowstaki dosyalarınızı kurtarabilirsiniz.(Paragon Partition Manager programının Bootable diski tavsiyemdir.Disk için birçok araç mevcut içerisinde Windowsum çöktügünde en büyük yardımcımdır :wink:)

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2008, 19:04
gönderen burak_dalkir
xp portable ile direk normal bir sekilde açın bilgisayarınızı ve yedeklerinizi alın

Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2008, 19:06
gönderen daddy_cool
+
Bu yazılımların hepsi formumuzda mevcut.!!!