Forumda İp No Bulmak?

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1490
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
İletişim:

Mesaj gönderen Zaur » 31 Tem 2008, 20:29

Yahu arkadaslar ben bu isi anlıyamadım lüfen detaylı anlatırmısınız?



Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 450
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek
Konum: Killing capitalists since 1947
İletişim:

Mesaj gönderen root » 31 Tem 2008, 20:37

Zaur yazdı:Yahu arkadaslar ben bu isi anlıyamadım lüfen detaylı anlatırmısınız?
Simdi ilk önce kurbana :
viewtopic.php?t=22383&highlight=imran
Adresinde bulunan linki yolluyoruz (V.I.P bölümü onun için link gizli) www.****niffer.phpnet.us
adresini yedireceksin daha sonra panelden Ip sine bakacagiz yani www.*****niffer.phpnet.us/pro

Sifre soracaktir Oda V.I.P Bölümünde yazili...

Sifreyi girdikten sonra IP yi görürsün kendin denersen Bagzen gec gelebilir ama kurban tikladiginda muhakak gelir gelmez ise :

www.*****niffer.phpnet.us/pro/s.gif adresini kurbana tiklattirin Buna tiklarsa muhakkak gelir.

Yeterince açik bir sekilde anlattim.

Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1490
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
İletişim:

Mesaj gönderen Zaur » 31 Tem 2008, 20:55

Peki kurbanın linki tıklamasın nasıl bilecem?

Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 450
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek
Konum: Killing capitalists since 1947
İletişim:

Mesaj gönderen root » 31 Tem 2008, 20:57

Zaur yazdı:Peki kurbanın linki tıklamasın nasıl bilecem?
Zaten adam tiklamazsa IP yi alamazsinki Böylece anlarsin .

Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1490
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
İletişim:

Mesaj gönderen Zaur » 31 Tem 2008, 21:08

Var sayalım ki pm yoluyla linki kurbana gönderdim peki kurbanın linki tıklamasın nerden bilecem?

Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 450
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek
Konum: Killing capitalists since 1947
İletişim:

Mesaj gönderen root » 31 Tem 2008, 23:46

Zaur yazdı:Var sayalım ki pm yoluyla linki kurbana gönderdim peki kurbanın linki tıklamasın nerden bilecem?
Yaw Kardesim linke tiklamazsa panelde bisey görünmez yani bos görünür.Tiklarsa Ip adresi yazar.Bu kadar basit.

Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1490
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
İletişim:

Mesaj gönderen Zaur » 02 Ağu 2008, 21:02

Yani ben www.****niffer.phpnet.us adresin pm yoluyla gönderdim ve arkadasda yutdu ve tıkladı o zaman www.*****niffer.phpnet.us/pro adresinde görülecekmi?

Bunun üçünde www.*****niffer.phpnet.us/pro sayfasının açıkmı kalması lazım?

Dostum acemi ile kendini bir tutma sayende öyrenecem :)

Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3241
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen modestus » 02 Ağu 2008, 21:51

onun tıkladıgı adresin açık kalmasına gerek yok,senin tıkladıgın adresinde açık kalması gerekmez,zaten senin tıkladıgın adres açık kalmasının bir anlamı olmaz,resim gibi seyredersin,tazelemen lazım,tıklayacagından emin oldugun süre zarfında,sayfaya ara sıra f5 yaparsan olayı yakalarsın.

Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 450
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek
Konum: Killing capitalists since 1947
İletişim:

Mesaj gönderen root » 02 Ağu 2008, 22:02

modestus yazdı:onun tıkladıgı adresin açık kalmasına gerek yok,senin tıkladıgın adresinde açık kalması gerekmez,zaten senin tıkladıgın adres açık kalmasının bir anlamı olmaz,resim gibi seyredersin,tazelemen lazım,tıklayacagından emin oldugun süre zarfında,sayfaya ara sıra f5 yaparsan olayı yakalarsın.
OTO refresh kodu var 20 sn.de bir yeniler ;)

Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3241
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen modestus » 03 Ağu 2008, 00:35

aynen böyle yap :)

site isminin mahsuru varsa silinebilir.

Resim

Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 450
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek
Konum: Killing capitalists since 1947
İletişim:

Mesaj gönderen root » 03 Ağu 2008, 12:40

@modestus: Sorun yok reklam olmasin diye silmistim...
Zaten Sifre olmadan bi yere ilerleyemezler :D

Cevapla