1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Belgelerim Klasörünü Görünmez yapin

Gönderilme zamanı: 27 Eki 2008, 07:34
gönderen velociraptor
Masa üstünüzdeki Belgelerim Klasörünüzü görünmez/Görünür yapabilirisniz:
I yol:
1.Ekrandaki herhangi bir yere sag clickleyin
2.özellikler diyelim
3.Desktop ikonunu secelim
4.sonrasinda [Customize Desktop] a clickleyelim,General tab in da acilacaktir
6.[Desktop Icons] kismindanki tiklerden istedigimiz ayari yapabiliriz.

Resim

II.yol:

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CLSID\{450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103}]
"Attributes"=dword:f0500174
Geri getirelim:

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\CLSID\{450D8FBA-AD25-11D0-98A8-0800361B1103}]
"Attributes"=-
Ceviri: velociraptor

Re: Belgelerim Klasörünü Görünmez yapin

Gönderilme zamanı: 03 Kas 2008, 12:48
gönderen Encourager
Yanlış anlamayın ama adminim bu darbelendi olayını anlamadım :roll: hahaha

Resim

Re: Belgelerim Klasörünü Görünmez yapin

Gönderilme zamanı: 07 Nis 2009, 21:36
gönderen Er0rr
darebelendi , aktuel hale getirildi nin temayi ceviren tarafindan vurgu katilmak istenen bir versionu olsa gerek

Re: Belgelerim Klasörünü Görünmez yapin

Gönderilme zamanı: 10 Haz 2009, 19:54
gönderen velociraptor
aynen öyle bu arada Ceviri : velociraptor yazmayi unutmustum , simdi ilave ettim , zeten yazi karakterlerinde Tr olmamasindan haykiriyordur , bu da ALINTI diye bir degere layik görülen cevirilerimden biriydi , saniyorum ki bir müddet ceviri yapmamak en iyisi