1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Siemens 17 bin kişiyi işten çıkartıyor

Gönderilme zamanı: 09 Tem 2008, 01:53
gönderen Re@lite
Resim

Siemens 17 bin kisiyi isten çıkartıyor

sirket, tasarruf planları kapsamında 2010 yılına kadar radikal önlemler alarak hayata geçirecek. Almanya'nın önde gelen sirketlerinden Siemens, dünyadaki tüm isletmelerinden toplam 16 bin 750 kisiyi isten çıkartacak.

Siemens tarafından bugün Münih kentinde yapılan açıklamada, sirketin tasarruf planları kapsamında 2010 yılına kadar sadece Almanya'daki isletmelerden 5 bin 250 kisinin isten çıkartılacagı bildirildi.

Söz konusu tasarruf planları çerçevesinde toplam 12 bin 600 çalısma yerinin kaldırılacagı, 4 bin 150 kisinin de yeniden sekillendirme projeleri kapsamında isten çıkartılacakları kaydedildi.