1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Microsoft, Windows XP satışını durdurdu

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 12:34
gönderen tasiyici
Microsoft, Windows XP satısını durdurdu





Microsoft, Windows XP isletim sisteminin perakende satısını durdurdu. sirket, stokların tükenmesinin ardından perakende olarak Windows XP satmayacak ancak üretici firmalarla yapılan anlasma dogrultusunda 2010 yılına kadar henüz Windows Vista isletim sistemi ile çalısmayan bazı dizüstü bilgisayarlar XP isletim sistemi yüklü olarak kullanıcıya gelecek. Microsoft Türkiye Windows Ürün Müdürü Alper Mestçi, yaptıgı açıklamada, mevcut lisanslı Windows XP kullanıcılarının teknik destek hizmeti almaya devam edecegini bildirdi. Mestçi, sunları kaydetti: ''Yakın zamanda Windows XP için çıkardıgımız Service Pack 3 sürümü, bu destegin süreceginin göstergesi olmakla birlikte, yine Windows XP için Nisan 2014 tarihine kadar güvenlik ve diger önemli güncellemeleri sunmaya devam edecegiz. Windows XP için kesintisiz destek saglamamızın en büyük nedeni, kullanıcıların uzun seneler boyunca Windows tabanlı bilgisayarlarını koruduklarını bilmemizdir. Bu destegimiz, bütün kullanıcılarımıza mümkün olan en üst seviyede destek verecegimizin taahhüdü olarak degerlendirilebilir.'' Windows XP'ye teknik destek ya da güncelleme hizmetlerinin sunulması, mevcut XP kullanıcılarını 2014 yılına kadar potansiyel siber saldırılardan koruyacak. Öte yandan teknik destegi durdurulan önceki sürümlerden Windows 98 ve Windows ME halen bazı bilgisayarda kurulu bulunuyor. Bu isletim sisteminin kullanıcıları, yazılımlarının güvenlik yamaları çıkarılmadıgı için çesitli tehlikelerle karsı karsıya bulunuyor. Microsoft, söz konusu kullanıcıların zarar görmemeleri için Microsoft'un en son isletim sistemi Windows Vista'ya geçilmesini öneriyor.

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 12:37
gönderen RealKiss
Ben Hala Xp Kullanmaya Devam Edicem :) :) Vistadan Nefret Ediyorum Çünkü

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 13:33
gönderen tasiyici
bende aynı öyle demekki vista ellerindde kalmıs millet xp den memnun yakında bedava dagıtırlarsa vistayı sasırmayın

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 13:35
gönderen RealKiss
Vista Bana Göre Hayatimda En Çok Nefret Ettigim İsletim Sistemi!

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 13:44
gönderen Ensatech
Windows Me bile vistadan iyidir :D

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 13:45
gönderen Bekir 65
XP daha yasiyor :D Daha da yasiyacak :D XP ye herkez gececek :) Merak etmeyin...

Nasil olsa Legal XP Yöntemleri daha var :D

Gönderilme zamanı: 30 Haz 2008, 15:34
gönderen velociraptor
Ensatech yazdı:Windows Me bile vistadan iyidir :D
Evet ikiside gecis sistemi olmasina ragmen , ihtiyac duyduklari sistem gereksinimleri acisindan kiyaslarsak , Me daha iyi diyebiliriz :D

Gönderilme zamanı: 01 Tem 2008, 13:04
gönderen armorking
satısı durdurmaları kullanıcıyı etkilemez.kullanmak isteyen zaten kullanıyor . :) xp ye destegi durdurmaları daha önemli. ama 2014 yılına kadar yola devam ...

Gönderilme zamanı: 01 Tem 2008, 15:38
gönderen velociraptor
Forumlar ve siteler Xp dagitimina devam eder :)

Gönderilme zamanı: 02 Tem 2008, 11:25
gönderen ilkeryilmaz
o zaman yapsınlar xp den güzel isletim sistemi öyle durdursunlar vista için güzel olmadı bu is